تاریخ انتشار: 1395/11/29 17:46
کد خبر: 228483

موضوع لغو بازی ماشین‌سازی - نفت جای ابهام دارد

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، گفت: وضعیت زمین و هوا نسبتاً مساعد است اما اینکه چرا بازی برگزار نمی‌شود ابهاماتی وجود دارد.
موضوع لغو بازی ماشین‌سازی - نفت جای ابهام دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، محسن خلیلی در مورد آخرین وضعیت برگزاری دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و نفت تهران، گفت: ما داخل استادیوم آمدیم و کیفیت زمین چمن به گونه‌ای است که داور می‌تواند بازی را برگزار کند. هیچ باد و بورانی هم در حال وزیدن نیست و برفی هم نمی‌آید. در این بین یکسری ابهامات وجود دارد.

وی ادامه داد: ما خوب می‌دانیم که در شرایط جوی بدتر از این هم بازی‌ها انجام شده اما منتظریم که داور یک بار دیگر در زمین بازی کند و نظر قطعی‌اش را بدهد. البته از نظر ما همه این مسائل هماهنگ شده است و حتی از زمین چمن عکس و فیلم داریم که برفی روی کاور زمین چمن نیست و هوا هم شرایط مساعدی دارد. البته دیگر این شرایط به درد ما نمی‌خورد چون بازیکن چه زمانی گرم کند و چه زمانی می‌خواهد آماده بازی شود.

سرپرست تیم نفت، در مورد اینکه از نظر او ابهامات چه چیزهایی است،‌افزود: در جلسه هماهنگی روز گذشته مسئولان ماشین‌سازی به دنبال این بودند که ساعت بازی تغییر کند و حتی مسئولان استادیوم یادگار امام (ره) عنوان می‌کردند شرایط استادیوم برای بازی آماده نیست و از شب گذشته صحبت‌ها به این طرف می‌آمد که بازی لغو بشود. به نظر من همه چیز دست به دست هم داده تا این بازی برگزار نشود و باید همه چیز روشن شود.

خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: در این بین ابهاماتی وجود دارد حتی مسیر ورود ما به استادیوم ‌آماده نبود و به سختی به استادیوم آمدیم از طرفی در فضای مجازی منتسب به باشگاه ماشین‌سازی صحبت‌ها مبنی بر لغو این دیدار منتشر می‌شد و حتی هواداران هم به استادیوم نیامدند چون فکر می‌کردند بازی لغو شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj5jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: زمین ورزشگاه خشک است!/ ماشین‌سازی نمی‌خواهد بازی کند