تاریخ انتشار: 1395/11/29 18:05
کد خبر: 228475

رامین بازیکنی با قابلیت های خاص/ رضاییان متفاوت تر از همه

بدون شک باید رامین رضاییان را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران دانست.
رامین بازیکنی با قابلیت های خاص/ رضاییان متفاوت تر از همه

پرسپولیس با پیروزی در برابر سپاهان، شکست دربی 84 را به فراموشی سپرد تا هم چنان بخت اول قهرمانی در لیگ شانزدهم باشد و بیشتر تمرکز خود را بر روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معطوف نماید.

اما باید به یک نکته اعتراف کنیم که بخش اعظمی از نتایج خوب پرسپولیس مدیون بازیکنی به نام رامین رضاییان است که قبل از آغاز لیگ شانزدهم با یک اشتباه به همراه طارمی به لیگ ترکیه رفت و خدا را شکر خیلی زود به اشتباهش پی برد و دوباره به ایران بازگشت و در تیم سرخپوشان پایتخت حضور پیدا کرد.

رضاییان در چند هفته ابتدایی لیگ و بازگشتش به ایران مورد بی مهری برانکو قرار داشت اما صبوری کرد و صدایش در نیامد تا الان به مرد اول سرخپوشان تبدیل بشود و هر کاری که دلش می خواهد در زمین انجام میدهد و یک تنه پرسپولیس را از بحران خارج و به سوی قهرمانی سوق میدهد.

بدون شک الان بازیکنی هم چون رضاییان در لیگ برتر کم تر دیده می شود و  باید قدر این طور بازیکنانی را دانست که وزنه های لیگ را دو چندان نموده اند و ای کاش تعداد بازیکنانی هم چون رامین در لیگ برتر بیشتر از این ها بود.

در دیدار با سپاهان رامین یک گل زد و یک پاس گل داد و جالب این که پاس گل او از روی نقطه پنالتی بود تا بازهم شاهد یک هنرنمایی و ابتکار از سوی این بازیکن باشیم و خوشحال از این که او را در لیگ ایران می بینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dxnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای گل قاتل سپاهان در لیگ شانزدهم