تاریخ انتشار: 1395/11/30 14:34
کد خبر: 228326

مهاجری: در آبادان گل‌هایی بی‌سابقه به ثمر رساندیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در بازی‌ةای قبل فرصت‌های گل زیادی را از دست نمی‌دادیم اما در این بازی گل‌های بی‌سابقه به ثمر رساندیم.
مهاجری: در آبادان گل‌هایی بی‌سابقه به ثمر رساندیم

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا مهاجری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این بازی در شرایطی برگزار شد که دو تیم شرایطی مشابه داشتند و بازیکنان ما به خاطر تمرکز بالا و استفاده بهتر از موقعیت‌ها توانستند برتری خود را بر حریف دیکته کنند. خدا را شکر که این پیروزی ارزشمند به دست آمد و ما بعد از چند هفته مزد زحمات خود را گرفتیم.

وی افزود: انصافاً تیم نفت آبادان هم تیم شایسته‌ای است و در این بازی حملات زیادی را روی دروازه ما تدارک دید و این درخشش دروزاه‌بان و خط دفاع‌مان بود که اجازه داد دروازه‌مان باز شود و در ادامه با کنترل حملات حریف توانستیم گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این موضوع که شاگردانش همقسم شده بودند این بازی را ببرند تا کادرفنی تیم‌شان تغییر نکند، یادآور شد: بازیکنان ما در بازی‌های قبل هم انصافاً با تمام وجودشان بازی می‌کردند، اما متأسفانه شرایطی به وجود آمده بود که آنها تمرکز لازم را در زمین نداشتند. خوشبختانه آرامشی که در چند روز اخیر توسط اعضای هیئت مدیره و دادستانی مشهد در تیم ما ایجاد شد، نتیجه داد و توانستیم یک نتیجه خیلی خوب را در آبادان کسب کنیم. در آبادان در کنار بازی خوب گل‌های بی‌سابقه‌ای هم به ثمر رساندیم، در حالی که در بازی‌های قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را به خاطر نداشتن تمرکز از دست می‌دادیم.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا تضمینی وجود دارد که تیمش در بازی‌های آینده خوب نتیجه گرفته و از بحران خارج شود، گفت: تمام تلاش ما این است که این اتفاق رخ دهد. مسلماً شرایط سخت است، چرا که هیچ حریف راحتی در لیگ وجود ندارد و هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. با حمایت‌های صورت گرفته و آرامشی که در تیم ایجاد شده است امیدوار هستیم که روند خوبی را در نتیجه‌گیری در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه سطع توقعات از تیمش توسط خود او بالا رفته است، اضافه کرد: خوشبختانه ما از روز اول با نتایج خوب توانستیم جایگاه خوبی برای تیم‌مان در جدول رقابت‌ها به دست بیاوریم و در کنار آن فوتبال جذاب و تماشاگرپسندی را هم ارائه دادیم. در این فصل با وجود بازی‌های خوبی که ارائه دادیم در نتیجه‌گیری موفق عمل نکردیم. این‌ها همه اتفاقات فوتبال است. ضمن اینکه یکسری اتفاقات باعث شد تیم در مقطعی لطمه بخورد، اما خوشبختانه با درایت دادستانی مشهد این مشکلات حل شد. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم تیم را به جایگاهی که شایسته‌اش است برگردانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bxav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان سیاه جامگان: با ادامه این روند سقوط می کنیم