تاریخ انتشار: 1395/11/30 14:51
کد خبر: 228321

استقلال بعد از ترمیم ساختار دفاعی‌ مدعی شد/ به این تیم امیدوارم

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه به این تیم امیدوار است، گفت: علیرضا منصوریان در بین همه مربیانی که در لیگ برتر شاغل هستند بازی‌خوانی خیلی خوبی دارد.
استقلال بعد از ترمیم ساختار دفاعی‌ مدعی شد/ به این تیم امیدوارم

به گزارش فرتاک ورزشی، مسعود غفوری‌های اصل درباره ارزیابی اش از شرایط تیم استقلال تهران، گفت: از ابتدای فصل یکی از انتقاداتی که خود من و خیلی از پیشکسوتان دیگر بر استقلال وارد می کردیم ضعف در ساختار دفاعی بود. این تیم از همان هفته اول نشان داد که در فاز تهاجمی قوی است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. تنها مشکل آبی پوشان در ساختار دفاعی بود که البته این مشکل به بهترین شکل ممکن ترمیم شده است.

مدافع پیشین تیم استقلال ادامه داد گل خوردن برای هر تیمی بد است. حتی اگر تیمی زیاد گل بزند اما در قبال آن زیاد هم گل بخورد، باز هم دچار مشکل می شود. کم گل خوردن به مراتب بهتر از زیاد گل زدن است. البته الان استقلال خوشبختانه در کنار بهترین خط حمله از نظر آماری، از نظر ساختاری بهترین خط دفاعی را دارد و این را در بازی های مختلف نشان داده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: بازیکنان استقلال به لحاظ قدرت بدنی هم پیشرفت خوبی داشتند و میزان دوندگی این تیم بالا رفته و این قابل تحسین است. هافبک های ما هفته هاست که جنگ های تن به تن را به لطف نیروی جوانی شان از حریفان می برند و این موضوع باعث بالا رفتن مالکیت توپ برای استقلالی ها شده است. وقتی مالکیت توپ برای یک تیم باشد هم می‌تواند طراحی حمله داشته باشد و هم می‌تواند سازمان دفاعی‌اش را سر و سامان و نظم دهد.

وی افزود: منصوریان یکی از بهترین مربیانی است که بازی‌خوانی خوبی دارد. در بین مربیان فعلی لیگ برتر از این حیث او را یکی از بهترین ها می دانم. همه این عوامل دست به دست هم داد تا استقلال با 6 برد پیاپی به یک رکورد بی نظیر در فوتبال برسد. 6 پیروزی که در بازی خانگی، خارج از خانه و حتی بازی با تیم خارجی به دست آمد.

غفوری‌های اصل که خود سابقه قهرمان شدن با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد در خصوص دیدار با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: همیشه بازی های آسیایی حال و هوای خاص خودشان را دارند. با این روحیه ای که آبی پوشان دارند در مقابل این تیم ثروتمند عربی بدون شانس نیستند. اگر تیم اماراتی پول دارد و بازیکنان با تجربه، آبی پوشان هم انگیزه دارند و با روحیه‌ای مضاعف به این دیدار قدم می گذارند.

بازیکن استقلال در دهه های شصت و هفتاد اظهار داشت: اگر این استقلال از سوی رسانه ها، هواداران تیم و مسئولین حمایت شود شانس زیادی برای صعود از گروه مقدماتی دارد. من برای این تیم دورنمای خوبی تصور می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv6pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جباری: استقلال مغرور نشود، پیروز دربی است