تاریخ انتشار: 1395/11/30 22:28
کد خبر: 228211

طارمی و رضاییان علیه سید مهدی رحمتی

طارمی و رضاییان، دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس برای زدن ضربه پنالتی در دربی نقشه کشیده بودند.
طارمی و رضاییان علیه سید مهدی رحمتی

ماجرا از ۲۵ بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد. از روزی که بارسلونا سه گل از سلتاویگو در لالیگا جلو بود و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.آن روز لیونل مسی پشت توپ ایستاد اما به جای آنکه خودش ضربه پنالتی را بزند، آن را قل داد تا لوئیس سوارس شوت بزند و توپ را گل کند. آن بازی با نتیجه ۶ بر صفر به سود بارسا به اتمام رسید.

از لحاظ قانونی هم اشکالی نداشت چون در پنالتی باید توپ به سمت دروازه زده شود که لیونل مسی پاس داد و سوارس آن را تبدیل به گل کرد. مشابه این کار را پنج‌شنبه گذشته رامین رضاییان و مهدی طارمی انجام دادند در حالی که قرار بود زودتر این جوری پنالتی بزنند!

رامین و مهدی که دوستان صمیمی محسوب می‌شوند چند روز قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز با هم قول و قرار گذاشتند اگر در این دیدار داور پنالتی گرفت به سبک لیونل مسی و لوئیس سوارس بزنند.

اما در مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی که ۳ بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید داور اعلام پنالتی نکرد. تمرینات یواشکی رامین رضاییان و مهدی طارمی در ورزشگاه خالی شهید کاظمی ادامه پیدا کرد.

این دو دوست صمیمی قرار گذاشتند که اگر در شهرآورد ۸۴ داور اعلام پنالتی کرد، به مهدی رحمتی به سبک لیونل مسی و لوئیس سوارس پنالتی بزنند ولی علیرضا فغانی برای سرخپوشان پنالتی نگرفت. در واقع پرسپولیسی‌ها نتوانستند از حریف پنالتی بگیرند و کار به بازی با سپاهان اصفهان کشیده شد. رامین توپ را با کف پا قل داد تا مهدی یکی از ماندگارترین لحظات تاریخ لیگ برتر را رقم زده و توپش را تبدیل به گل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj5wa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو از دست طارمی و رضاییان آمپر چسباند