تاریخ انتشار: 1395/12/01 14:54
کد خبر: 228080

استقلالی ها مراقب باشند/ لیگ قهرمانان نیازمند تفکر منطقی است

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاصی را می طلبد و بازیکنان و کادر فنی باید مراقب باشند.
استقلالی ها مراقب باشند/ لیگ قهرمانان نیازمند تفکر منطقی است

به گزارش فرتاک ورزشی، میرشاد ماجدی در خصوص حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این بازی‌ها شرایط خاص خودش را دارد، بازیکنان باید یک تفکر منطقی برای این بازیها داشته باشند و کادر فنی هم باید تیم‌ها را به خوبی آنالیز کرده و با یک فکر جدید، پای به مسابقات بگذارد.

ماجدی در ادامه گفت: فشار بازی‌ها بسیار بالاست، تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند، باید هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان بجنگند تا موفق شوند و این فشار مضاعفی را به تیم‌ها وارد می‌کند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و باید بازیکنان به گونه‌ای آمادگی خود را حفظ کنند که بتوانند در هفته‌های پایانی لیگ برتر همچنان نتایج قابل قبولی کسب کنند.

سرپرست پیشین استقلال در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر داوران لیگ برتری نیز گفت: نمی‌خواهم در بحث داوری دخالت کنم، اما این روزها بر سر پنالتی‌های گرفته شده برای پرسپولیس مقابل سپاهان، حرف و حدیث زیادی به وجود آمده است، اما اعتقاد دارم داور شرافت دارد و به خاطر یک بازی، شرافتش را نخواهد فروخت. اکبریان باید قاطعانه صحبت کند، اگر پنالتی گرفته، باید بر روی حرفش بماند و بگوید که آن صحنه، پنالتی بوده است و بر روی حرف خود باقی بماند.

وی ادامه داد: داوران ما اهل مماشات نیستند، شاید اشتباه بکنند اما این اشتباه عمدی نیست و نمی‌توان به آنها اتهام وارد کرد.

ماجدی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید قبول کنیم که داوران لیگ برتری ما خوب هستند و نباید عملکرد آنها را زیر سؤال ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9erp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یت‌سعید: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آسان‌تر از لیگ برتر است