تاریخ انتشار: 1395/12/03 11:08
کد خبر: 227689

در خفا تمرین می کردیم/از برانکو عذرخواهی کردیم

هافبک ملی پوش پرسپولیس اعلام کرد که پاس دادن پنالتی برنامه‌ای برای دربی بوده که به سرانجام نرسید.
در خفا تمرین می کردیم/از برانکو عذرخواهی کردیم

رامین رضاییان درباره پاس دادن پنالتی به مهدی طارمی در بازی با سپاهان اظهار داشت: «مدت ها این مدل پنالتی را در خفا تمرین می کردیم. بعد از آنکه پنالتی مسی- سوارز را دیده بودم، خیلی دوست داشتم این کار را انجام دهم که با مهدی در میان گذاشتم.»

 

او ادامه داد: «منتظر فرصت بودیم؛ گفتیم در دربی این کار را حتی در دقیقه 92 انجام دهیم که اتفاق نیفتاد ولی با مهدی قرار گذاشتیم پس از دربی در هر مسابقه‌ای شد آن را انجام دهیم.»

 

رضاییان اضافه کرد: «قرار شد برابر سپاهان پنالتی را با کف پا پاس بدهم و مهدی (طارمی) آن را بزند که این ریسک را کردیم و توپ تبدیل به گل شد؛ لحظه‌ای که پشت پنالتی رفتم مهدی گفت پاس بدهم که قسم خوردم این کار را می‌کنم چون دوست دارم پاس بدهم تا گل بزند و آقای گل شود. دیدم دروازه بان حرکت نمی کند اما به خاطر قولی که دادم ضربه را نزدم و خیلی خوشحال هستم که مهدی آن ضربه را گل کرد. باید تاکید کنم این کارمان توهین به هواداران سپاهان و آقای ویسی نبود.»

 

این بازیکن پرسپولیس ابراز کرد: «از آقای برانکو به دلیل انجام این کار معذرت‌خواهی کردیم چون اگر آن پنالتی گل نمی‌شد از همه بیشتر من متضرر می‌شدم؛ به تیم و هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم که برابر سپاهان به پیروزی رسیدیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrgwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو از دست طارمی و رضاییان آمپر چسباند