تاریخ انتشار: 1395/12/04 17:31
کد خبر: 227408

وقتی عادل «نماینده ایران» را فراموش کرد

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برای ایرانی‌ها با یک برد، دو تساوی و یک باخت همراه بود.
وقتی عادل «نماینده ایران» را فراموش کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال خوزستان اولین نماینده کشورمان بود که با وجود مشکلات فراوان مالی برای سفر به عمان و شایعاتی که در مورد کناره‌گیری این تیم از آسیا شنیده می‌شد، در نهایت با نمایشی تحسین‌برانگیز برابر الفتح، نماینده پرمدعای سعودی را کنار زد و اولین پیروزی آسیایی را در خاک مسقط جشن گرفت.

در این میان استقلال تهران که روند خوبی در لیگ داشت، مقابل الاهلی امارات نتیجه را واگذار کرد، پرسپولیس در شبی که ظاهرا میزبان بود اما تماشاگران پرتعداد و پرشور خود را به همراه نداشت به تساوی برابر الهلال رضایت داد و ذوب‌آهن هم از جهنم العین به سلامت گذشت و یک امتیاز ارزشمند به مردان حسینی رسید.

در برنامه این هفته عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه نود به سرعت مقدمات گفتگو با علیرضا منصوریان سرمربی استقلال را فراهم کرد و بعد از تعریف و تمجید از استقلال، مثل همیشه دقایقی را به علی‌منصور اختصاص داد تا درباره شرایط تیمش توضیح داد. اینکه عادل برای استقلال یکی از نمایندگان شایسته ایران وقت گذاشته و ارتباط تصویری برقرار کرده هیچ اشکالی ندارد و کاملا هم به‌جا بود، اما چرا استقلال خوزستان و شاگردان پورموسوی فراموش شدند؟! چرا پیروزی بزرگ خوزستانی‌ها که این هفته‌ها زیر گردوخاک غیرقابل تحمل زندگی می‌کنند و با غیرت تمام به جنگ ثروتمندان عربستانی رفتند، نادیده گرفته شد؟ پورموسوی حق دارد که از عادل ناراحت باشد و بگوید: «من واقعا از آقای فردوسی پور دلخور هستم؛ چرا هیچکس به ما بعد از بازی زنگ نزد، آقای عادل ما هم نماینده ایران هستیم.» بله، پورموسوی و مردان بی‌ادعایش حق دارند که در این برنامه پربیننده فرصتی هرچند کوتاه داشته باشند و از جشن پیروزی خود بگویند. امید است که در بازی‌های بعدی این اتفاق عجیب و دور از انتظار تکرار نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9dzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه چیز درباره طغیان برانکو و استعفای کی‌روش؛ کدامیک مقصرند!