تاریخ انتشار: 1395/12/07 17:52
کد خبر: 226863

لژیونر جدید فوتبال ایران: در نفت، دایی به من میدان نمی‌داد

مدافع جدید تیم پانگیالیوس یونان گفت: به اروپا آمده ام تا دیده شوم و نظر آقای کی روش را جلب کنم.
لژیونر جدید فوتبال ایران: در نفت، دایی به من میدان نمی‌داد

به گزارش فرتاک ورزشی، نیما داغستانی درباره پیوستنش به تیم پانگیالیوس در لیگ یونان اظهار داشت: این تیم در لیگ یک یونان حضور دارد و استعدادیاب های این باشگاه بازی من را دیده بودند و طی صحبت هایی که با  مدیر برنامه هایم انجام دادند و با مشورت با آقای هاشمی مقدم که گفتند این پیشنهاد می تواند سکوی پرتابی برای من باشد و به همین دلیل قبول کردم که به اینجا بیایم. شرایط بسیار ایده آل بود و قرارداد یک و نیم ساله با این تیم به امضا رساندم.

وی در ادامه راجع به خودش خاطرنشان کرد: من متولد 13 اسفند 1376 هستم و در خلخال به دنیا آمدم. فوتبال حرفه ای ام را از نونهالان پیکان شروع کردم و سپس به نوجوانان سایپا رفتم. در ادامه به لیگ مالزی رفتم و در تیم فرندز یونایتد بازی کردم تجربه بسیار خوبی بود. در آنجا با جوانان لیورپول و فاینورد بازی کردم و حتی گل هم زدم. 6 ماه در آنجا حضور داشتم و سپس به ایران برگشتم.

مدافع جوان تیم های پایه فوتبال کشورمان درباره پیوستنش به صبا بیان داشت: برای لیگ پانزدهم با پیشنهاد آقای دایی به تیم صبا پیوستم با مربیان قبلی و خانواده ام در این باره مشورت کردم و آنها گفتند که از مالزی به ایران بیایم. شاگرد آقای علی دایی شدم اما فرصتی برای بازی در لیگ پانزدهم پیدا نکردم. پس از آنکه آقای مرفاوی  هدایت صبا را برعهده گرفتند از من خواستند که در این تیم بمانم با توجه به پیشنهاداتی که داشتم تمایلی به ماندن در صبا نداشتم. با این حال و علی رغم موافقت آقای مرفاوی با جدایی ام مدیریت باشگاه اجازه رفتن نداد و مجبور شدم تا نیم فصل بیرون بمانم.

وی در ادامه افزود: سرانجام پس از سه ماه از صبا جدا شدم و وقتی پیشنهاد باشگاه یونانی به دستم رسید با کمال میل آن پیشنهاد را پذیرفتم. چون در ماه فوریه قرارداد بسته ام تا ماه مارچ نمی توانم بازی کنم. الان حدود دو هفته است که در ایران به سر می برم و خیلی خوب تمرین  کردم و مربی از من خیلی راضی است. انشاالله یکشنبه هفته آینده اولین بازی ام را مقابل تیم صدرنشین لیگ انجام می دهم.

مدافع جوان تیم های پایه درباره دیدار با مسعود شجاعی و کریم انصاری فر اذعان داشت:تازه به اینجا آمدم و هنوز با این دو بزرگوار دیدار نداشتم اما کریم انصاری فر به من گفته است که هرکاری داشتم به او بگویم. بابت همین از ایشان بسیار تشکر می کنم.

داغستانی در پایان درباره توجه ویژه کی روش به بازیکنان لژیونر و حضور در تیم ملی بزرگسالان گفت: من در پست دفاع چپ بازی می کنم و قابلیت بازی در دفاع میانی هم دارم. انگیزه بسیار زیادی دارم تا دیده شوم و همه سعی و تلاشم را می کنم تا با حضورم در فوتبال اروپا نظر آقای کی روش را برای حضوردر تیم ملی فوتبال کشورم جلب کنم. در پایان می خواهم از برادرانم ، خانواده ام و تمام مربیانی که در این مدت برایم حزمت کشیده اند تشکر کنم. امیدوارم بتوانم محبت های آنها در این 12 سال را در آینده جبران کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onmkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه منصوریان درمورد اختلاف کی‌روش و برانکو