تاریخ انتشار: 1395/05/10 12:07
آیا کاپیتان تیم ملی مصدوم است؟
کد خبر: 270918

راز فاش نشدن مبلغ قرارداد آندو

اعلام نشدن مبلغ قرارداد کاپیتان تیم ملی فوتبال با ماشین سازی تبریز حاشیه هایی را ایجاد کرده است.
راز فاش نشدن مبلغ قرارداد آندو

روز چهارشنبه گذشته که سازمان لیگ برتر فوتبال رقم قرارداد همه اعضای تیم های لیگ برتری را روی سایت خود اعلام کرد، در لیست بازیکنان ماشین سازی نامی از آندرانیک تیموریان قرار نداشت. با توجه به اینکه پیش بینی می‌‎شد قرارداد آندو با ماشین سازی بالای یک میلیارد باشد، حتی بسیاری از رسانه ها از بیان گران ترین بازیکن لیگ هم امتناع کردند. در این باره شائبه های زیادی وجود دارد اما مساله مهم این است که تیموریان هنوز قراردادش را در سازمان لیگ ثبت نکرده است.

ظاهرا جواب تست پزشکی تیموریان در مرکز ایفمارک هنوز به دست مسئولان ماشین سازی نرسیده و آنها به همین خاطر نتوانستند قرارداد او را در سازمان لیگ ثبت کنند. این مساله شائبه مصدومیت تیموریان را ایجاد کرده است. البته مسئولان ماشین سازی چنین موضوعی را رد می کنند.

داود قاسم زاده، مدیراجرایی باشگاه ماشین سازی در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: قرارداد تیموریان با ماشین سازی در هیات فوتبال ثبت شده است اما این قرارداد هنوز به سازمان لیگ نرفته و در کمیته نقل و انتقالات ثبت نشده است. علت این اتفاق این است که جواب تست پزشکی آندو هنوز به دست ما نرسیده. قرار است تا فردا جواب تست پزشکی بیاید و ما قرارداد را به سازمان لیگ ارسال کنیم تا کارت بازی تیموریان صادر شود.

او ادامه می دهد: مشکلی نیست و با ثبت قرارداد آندو در سازمان لیگ تا فردا، قطعا تا قبل از بازی با گسترش فولاد کارت بازی این بازیکن صادر می شود و او برای تیم به میدان می‌رود.

مدیراجرایی باشگاه ماشین سازی از فاش کردن مبلغ قرارداد آندو با این تیم امتناع کرد.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlmgz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد آندرانیک تیموریان هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده است