تاریخ انتشار: 1395/12/11 10:32
کد خبر: 225974

خطر جدی در کمین حریفان پرسپولیس

خطر جدی در کمین حریفان پرسپولیس

تیم های تراکتورسازی و نفت تهران که فینالیست حذفی شده اند و یکی از آنها جواز حضور در لیگ قهرمانان سال بعد را به دست می آورد، مجوز حرفه ای ندارند و اگر این مجوز را در سال آینده دریافت نکنند، نمی توانند در لیگ قهرمانان به میدان بروند.

چند روز قبل بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی تیم های آسیایی که به آنها مجوز حرفه ای تعلق گرفته را اعلام کرد که در بین تیم های ایرانی فقط استقلال، استقلال خوزستان، پرسپولیس، ذوب آهن، گسترش فولاد و فولاد خوزستان توانستند این مجوز را دریافت کنند.

با توجه به دستورالعمل AFC مبنی بر اینکه هر تیمی مجوز حرفه ای نداشته باشد، نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، ممکن است این مساله برای نمایندگان ایران در سال بعد دردسرساز شود. تیم های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه ای در سال 20188 تا اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک خود را تکمیل و ارسال کنند. 

از این رو تیم های تراکتورسازی و نفت تهران که فینالیست حذفی شده اند و یکی از آنها جواز حضور در لیگ قهرمانان سال بعد را به دست می آورد نیز مجوز حرفه ای ندارند و اگر این مجوز را در سال آینده دریافت نکنند، نمی توانند در لیگ قهرمانان به میدان بروند.

خیلی از باشگاه‌های دیگر نیز، چنین وضعیتی دارند و با یک سهل‌انگاری می‌تواند زحمات یک‌ساله آنها هدر برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bk9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل ایران