تاریخ انتشار: 1395/12/17 12:21
کد خبر: 224698

پرسپولیس و رقبای متوسط در ادامه لیگ برتر

فاصله 8 امتیازی پرسپولیس با تراکتورسازی و 12 امتیازی با استقلال، خیال تیم برانکو را تا حد زیادی برای قهرمانی راحت کرده است.
پرسپولیس و رقبای متوسط در ادامه لیگ برتر

مرور بازی‌های آینده آن‌ها، نشان می‌دهد پرسپولیس بخش زیادی از بازی‌های سخت را هم پشت سر گذاشته و بازی‌های باقی مانده آن‌ها، راحت‌تر از 8 هفته ابتدایی نیم فصل دوم هستند.

پرسپولیس با هر دو رقیب مستقیمش در راه قهرمانی بازی کرده و بین تیم‌های بزرگ لیگ، فقط بازی‌هایش با تیم‌های چهارم تا ششم لیگ باقی مانده است. بازی‌هایی که همگی، در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شوند و دور رفت سرخ‌ها در زمین حریف به میدان رفته‌اند. 4 بازی دیگر پرسپولیس، با تیم‌های پایین جدولی است و آن‌ها هنوز با 4 تیم از 6 تیم آخر جدول بازی نکرده‌اند.

بازی با تیم‌های مدعی سقوط، به صورت پیشفرض مسابقات سختی محسوب می‌شوند اما فاصله گرفتن ماشین‌سازی و سیاه جامگان در انتهای جدول، باعث شد داغی رقابت در این بخش هم کمتر شود. پرسپولیس با هر دو تیمی که مدعیان اصلی سقوط هستند، بازی مستقیم دارد و شاید بازی آن‌ها با سیاه جامگان زمانی برگزار شود که سقوط این تیم به لیگ یک قطعی شده است. صنعت نفت و پدیده هم دو تیم دیگر انتهای جدولی و رقیب پرسپولیس هستند که نه امید چندانی به بالا آمدن دارند، نه خطر سقوط آن‌ها را زیاد تهدید می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bgd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در بیرون تهران سوم است!