تاریخ انتشار: 1395/12/19 18:32
کد خبر: 224164

آیا برانکو خواهد توانست استقلال را دست خالی راهی خوزستان کند؟

تا دقایقی دیگر و از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران ، دو تیم پرسپولیس صدر نشین و استقلال خوزستان متحول شده ، همچون دو شیر نر ، پنجه در پنجه هم خواهند انداخت.
 آیا برانکو خواهد توانست استقلال را دست خالی راهی خوزستان کند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیس میزبان که قصد ندارد در دومین تقابل آبی و آن هم در مقابل دیدگان هواداران بیشمار خویش به اهوازی ها باج بدهد ، به احتمال زیاد با سیستم 442 لوزی وارد این کارزار شده و قصد دارد از ابتدای بازی با چرخش مکرر توپ و سرعت بالای انتقال بازی ، نبض بازی خصوصا در میانه میدان را در اختیار گرفته و با تحمیل بازی خویش به استقلالی ها ، گل زود هنگامی را به ثمر رسانده تا فشار روانی وارده توسط تماشاگران در بازی مقابل 1 تیم آبی دیگر را از روی دوش خویش برداشته و در ادامه با تاکتیک های متنوع و بازی ترکیبی و حملات پر دامنه خویش ، تیم سید سیروس جوان را دست خالی راهی اهواز نماید .

در آن سو استقلال متحول شده ای قرار گرفته که در بازی های اخیر لیگ و آسیا ، با پشتوانه کمک های مالی شخصی و دلسوزانه سید سیروس ( 300 میلیون تومان ) و مارکو ( 200 میلیون تومان ) مربی این تیم ، توانسته از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع نموده و برای رقبای داخلی و خارجی خط نشان بکشد . احتمالا سید سیروس در این بازی کمی محتاط تر از پرسپولیس و با تکیه بر پرسینگ ، بستن فضا های بازی و دادن توپ به پرسپولیسی ها ، مترصد لو دادن توپ توسط آنان و تدارک ضد حملات مرگباری علیه دفاع مغرور پرسپولیس باشد . آنچه مهم است ، این است که احتمالا در این بازی تراکم اصلی بازیکنان دو تیم در یک سوم میانی و دفاعی استقلال و مالکیت بیشتر توپ و تعداد پاس های سالم از آن پرسپولیس باشد ، اما این بدین معنی نیست که پرسپولیس برنده این رقابت باشد . تیم سید سیروس به احتمال زیاد با سیستم 442 خطی وارد میدان شده و در مواقع لزوم سیستم خویش را به 433 یا 343 تبدیل نماید . در این مسابقه تیمی که بیشتر دقت نموده ، تمرکز فردی و گروهی خویش را حفظ نماید و تدابیر تاکتیکی اتخاذ شده را واو ننداز پیاده کند ، در پایان بازی لبخند را روی لبان هواداران خویش خواهد دید . اگر استقلال خوزستان میخواهد با امتیاز به اهواز برگردد ، ابتدا میبایست گل نخورد ، سپس از روی ضدحملات زهرآگین توسط خط حمله قدرتمند خویش ، کار پرسپولیس را در مقابل 70000 هوادارش در آزادی یکسره کند .

ترکیب پرسپولیس و استقلال خوزستان در این بازی به قرار زیر است :

پرسپولیس : علیرضا بیرانوند ، سید جلال حسینی ، محمد انصاری ، حسین ماهینی ، صادق محرمی ، کمال الدین کامیابی نیا ، محسن مسلمان ، مهدی طارمی ، فرشاد احمدزاده ، سروش رفیعی و وحید امیری .

استقلال خوزستان : وحید شیخ ویسی ، محمد طیبی ، ابوالفضل علایی ، پیمان شیرزادی ، دانیال ماهینی ، فرشاد سالاروند ، علی اصغر عاشوری ، مهدی مومنی ، آرش افشین ، آلویس نانگ و حسن بیت سعید .

نویسنده: محسن بابادی(آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4po866

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امروز برانکو می‌خندد یا سید سیروس؟