تاریخ انتشار: 1395/12/21 09:38
کد خبر: 223882

پیغام علی کریمی به مرد اول پرسپولیس؛ بعضی ها ارزش جواب دادن ندارند!

ستاره سابق و محبوب پرسپولیس اعلام کرد: «پس از مدت ها مدیرى بالا سر این تیم آمد که به جاى باز کردن شبکه هاى صدا وسیما، دنبال حل مشکلات تیم هست.»
پیغام علی کریمی به مرد اول پرسپولیس؛ بعضی ها ارزش جواب دادن ندارند!

صدور حکم فیفا در خصوص پرونده مانوئل ژوزه که با محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت غرامت به این سرمربی پرتغالی همراه بود، خطر کسر 6 امتیاز را در پی داشت.

 

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس از هوادارانش برای پرداخت این مبلغ هنگفت درخواست کمک کرد. علی کریمی در این خصوص پیشقدم شد و مبالغی را به حساب باشگاه واریز کرد.

 

این طرح جدید منتقدانی هم داشت، از جمله محمد رویانیان که معتقد است وقتی از سامانه 3090، 6 میلیارد در ماه از جیب هواداران پرسپولیس درآمدزایی می شود، دیگر درخواست دوباره کمک از هواداران معنایی پیدا نمی کند.

 

حالا کریمی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود به حمایت از این طرح علی اکبر طاهری پرداخته و تعریضی هم به رویانیان زده است.

 

کریمی نوشت: «آقاى طاهرى ضمن خسته نباشید، خواستم ازتون درخواستى داشته باشم، خدا رو شکر که پس از مدت ها مدیرى بالا سر این تیم آمد که به جاى باز کردن شبکه هاى صدا وسیما، دنبال حل مشکلات تیم هست و اعتماد شدیدى بین شما و اکثریت هواداران همیشگى تیم به وجود آمده، پس لطفاً جواب این اعتماد را مثل همیشه بدین.

 

شما می توانید گمشده هواداران بیشمارى باشین که در این سال ها، سختی هاى زیادى کشیدن و پا پس نکشیدن و در سرما و گرما از تیمشون حمایت کردن، الان هم به درخواست شما لبیک گفتن، کما اینکه میبینین کارگر و دانش آموز از درآمد ناچیز خود براى کمک به تیم محبوبش میزنن.

 

چه چیزى بزرگ تر از این آقاى طاهرى، از این اعتماد و جو مثبت به نحو احسن استفاده کنید، باید جواب این اعتماد میلیون ها هوادار را بدهید مثل همیشه. مطمئن باشید هواداران واقعى این تیم قدر زحمت هاى شما را میدانند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgxgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک جادوگر به پرسپولیس؛ یک میلیون از بدهی جور شد+عکس