تاریخ انتشار: 1395/12/23 15:31
کد خبر: 223274

ناراحتی منصوریان از کاپیتان دوم تیمش/ فابرگاس استقلالی ها از این تیم جدا میشود؟

خسرو حیدری، این روزها جایگاه قبلی‌اش را پیش علیرضا منصوریان ندارد. این سوالی است که بعضی نزدیکان تیم، از خود سوال می‌کنند چرا؟ آیا خسرو حیدری اقدامی کرده که دیگر رابطه‌اش با منصوریان مثل گذشته نیست؟
ناراحتی منصوریان از کاپیتان دوم تیمش/ فابرگاس استقلالی ها از این تیم جدا میشود؟

خسرو امسال در بدو ورود این مربی به استقلال، رابطه گرم و صمیمانه‌ای با او داشت. حیدری در سال‌های گذشته، ارتباط نزدیک خود را با منصوریان حفظ کرده بود. به همین دلیل وقتی این مربی به استقلال آمد، رابطه آنها نزدیک و نزدیک‌تر شد. منصوریان در همان روزهای اول فصل گفت حیدری و رحمتی دست راست او در استقلال هستند و امسال با نقشی تعیین‌کننده در این باشگاه بازی می‌کنند.

تا این جای کار همه چیز اوکی بود. خسرو حیدری شروع نسبتا خوبی با استقلال در لیگ برتر داشت ولی با مصدومیت در بازی سیاه‌جامگان در هفته هشتم لیگ برتر، مجبور شد هفته‌ها بیرون از ترکیب باشد. او در بازگشت دوباره به تمرینات هم نتوانست به آمادگی برسد. منصوریان هر چند در نیم‌فصل دوم، به خسرو فرصت زیادی داد و در اکثر بازی‌های اخیر از او در ترکیب ثابت تیم استفاده کرد ولی حیدری باز هم ناآماده نشان می‌داد. خسرو هنوز هم به آمادگی نرسیده و این مساله برای علیرضا منصوریان به هیچ وجه جالب نیست.

امسال باشگاه بدون آن که منصوریان را در جریان بگذارد، تصمیم به تمدید سه ساله قرارداد خسرو حیدری گرفت. این اتفاق نشانه‌های زیادی در خود داشت. حیدری در دوران جوانی‌اش به هیچ وجه قرارداد بالاتر از یک سال با استقلال نبست، اما در این سن و سال، با آبی‌ها سه ساله امضا کرد. وقتی خبرنگاری اولین بار به منصوریان گفت «شما خواستید باشگاه قرارداد سه ساله با این بازیکن ببندد»، پاسخ داد: من در جریان نبودم. بعضی‌ها می‌گفتند این تمدید قرارداد به واسطه رابطه نزدیک حیدری با یکی از مسئولان باشگاه صورت گرفته که حالا توسط افتخاری طرد شده است.

این موضوع اولین جرقه ناراحتی منصوریان از حیدری را زد، اما اتفاق اصلی که دلخوری شدید سرمربی استقلال را در پی داشت، در ماجرای اعتصاب‌های اخیر رخ داد. همان طور که زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت، حیدری یکی از عوامل اعتصاب بازیکنان معرفی شد. خسرو هم مثل دیگر بازیکنان از میزان دریافتی‌اش شاکی بود و در جلسات درون تیمی، اعتراضش را نشان می‌داد ولی در مهم‌ترین جلسه‌ای که بین بازیکنان و مدیریت باشگاه برگزار شد، او به طور کامل سکوت کرد! منصوریان که از این رفتار حیدری تعجب کرده بود، بعد از تحقیق در این باره متوجه شد او پولش را به طور کامل گرفته است! این سوال برای منصوریان پیش آمد که اگر حیدری پولش را گرفته، پس چرا جزو اولین بازیکنانی بوده که دست به اعتراض زده است.

این مساله دلخوری شدید منصوریان را در پی داشت و در کنار عملکرد فنی نه‌چندان خوب حیدری باعث شد تا از همین حالا شایعاتی درباره جدایی حیدری از استقلال در فصل بعد مطرح شود. البته هنوز هیچ کس این شایعات را تائید نکرده، اما آنچه قابل تکذیب نیست، ناراحتی منصوریان از کاپیتان دوم تیمش است.

 

ماجرای تشر منصوریان به رحمتی و حیدری

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال روز جمعه گذشته در جلسه‌ای که با بازیکنان برگزار کرد، حرف‌های مهمی به زبان آورد. منابع خبری می‌گویند، حرف‌هایی که منصوریان در این جلسه به زبان آورد، باعث شد تحریم تمرینات از سوی بازیکنان تمام شود. در این جلسه گویا علیرضا منصوریان بشدت از خسرو حیدری و مهدی رحمتی دو بازیکن با تجربه استقلال شاکی شده و حتی مقابل بازیکنان با صدای بلند صحبت کرده است.

ماجرا از روزی شروع شد که منصوریان بعد از بازی تعاون رختکن استقلال را ترک کرد تا در اتاق کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود. در آنجا بازیکنان از رحمتی و حیدری دو بازیکن با تجربه تیم خواستند تا کمک کنند مشکلات مالی حل شود. این دو بازیکن هم به عنوان سردمدار، پیش می‌افتند و ناگهان بحث تحریم تمرینات مطرح می‌شود. بازیکنان با خود قول و قرار می‌گذارند که پس از بازی سیاه‌جامگان اگر پول نگرفتند، تمرینات را تعطیل کنند.

در این بین رحمتی و حیدری هم به رسانه‌ها می‌گویند، بیش از 40 درصد پول خود را نگرفته‌اند. منصوریان اما پس از تحقیق متوجه می‌شود، بخشی از پول اسپانسر تیم به بعضی با تجربه‌های تیم رسیده و این مساله باعث می‌شود تا روز جمعه ناگهان در رختکن تیم صدایش را بلند کند. شاهدان می‌گویند میزان عصبانیت منصوریان به حدی بود که بازیکنان سکوت کرده بودند و لام تا کام حرف نزدند. عمده انتقاد او هم به خسرو حیدری و مهدی رحمتی بود. میزان ناراحتی سرمربی استقلال از خسرو بیشتر از مهدی رحمتی بود چراکه این بازیکن به منصوریان گفته بود، بخش اعظمی از دستمزدش را نگرفته است


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27b7md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دل بستن علیمنصور به رحمتی و با تجربه های استقلال
منصوریان با تجربه ها را به میدان می فرستد