تاریخ انتشار: 1395/05/11 21:55
موفق شدیم برنامه‌های حریف را خنثی کنیم
کد خبر: 270546

خطیبی: داوری به نفع ما نبود

سرمربی ماشین سازی گفت: از نظر کیفیت بازیکنان در نیمه اول خیلی از آنها راضی بودم و در نیمه دوم از دوندگی آنها رضایت داشتم.
 خطیبی: داوری به نفع ما نبود

 در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بازی دو تیم گسترش فولاد و ماشین سازی به تساوی بدون گل رسید. رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل گسترش فولاد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: از مسئولان باشگاه گسترش فولاد که اجازه دادند در زمین این مجموعه بازی کنیم، تشکر می‌کنم. خوشبختانه موفق شدیم برنامه‌های حریف را خنثی کنیم و اجازه ندادیم به اهدافشان برسند.

وی ادامه داد: طبق گفته‌های مسئولان گسترش این تیم برای کسب سهمیه آسیا بسته شده است و حتماً تیم قدرتمندی است، اما از بازیکنانم به خاطر تلاشی که در دیدار امروز داشتند،‌تشکر و آنها را تحسین می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تبریز تصریح کرد: یکی از تاکتیک‌های حریف گرفتن پنالتی بود که این را به بازیکنانم گفته بودم و آنها مراقب بودند، اما موردی که ما را اذیت کرد نحوه قضاوت ترکی بود. داوری به نفع ما نبود و فکر نمی‌کردم بهترین داور ایران اشتباه کند، اما این موضوع اتفاق افتاد و به نظرم ترکی یک پنالتی ما را نگرفت و گلی که نریمان جهان در نیمه دوم به ثمر رساند، به اشتباه آفساید اعلام کرد و کارتی که به بازیکن ما داد هم اشتباه بود.

خطیبی گفت: به هر حال فوتبال است، هرچند که ما می‌توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم، اما با وجود تلاش‌های بازیکنانمان به این هدف نرسیدیم و باید در بازی‌های آینده جبران کنیم. از نظر کیفیت بازیکنان در نیمه اول خیلی از آنها راضی بودم و در نیمه دوم از دوندگی آنها رضایت داشتم. به نظرم تمام بازیکنان ما مانند آندو هستند و فرقی با یکدیگر ندارند، زیرا همه بازیکنان یک تیم هستند، باید تلاش کنیم آندو به شرایط بازی برگردد. از همه به غیر از حامد پاکدامن راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران ماشین‌سازی تشکر می‌کنم که بعد از 20 سال که به لیگ برتر آمدیم از ما حمایت کردند که حمایت آنها در مسابقات حساس به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تبریز در باره فسخ قرارداد دیتمار گفت: او از نظر شرایط بدنی عقب بود و در اردوی گرجستان با او صحبت کردم و به دلیل شرایط بدنی نامناسب قراردادش فسخ شد. بازیکن سوریه‌ای هم خیلی خوب بود،‌ اما چون نتوانست به اردوی گرجستان بیاید، قراردادش فسخ شد، اما هنوز برای جذب بازیکن خارجی زمان داریم.

 

منبع : برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5dry

آخرین اخبار