تاریخ انتشار: 1395/05/11 22:35
کد خبر: 270531

خوزستانی ها برنده هفته دوم لیگ

سه نماینده خوزستان در لیگ شانزدهم در هفته دوم برنده اصلی لیگ بودند.
خوزستانی ها برنده هفته دوم لیگ

سه نماینده خوزستان در هفته دوم لیگ شانزدهم بهترین عملکرد را از خود ثبت کردند. در حالیکه هفته اول متعلق به تیم های مشهدی بود، در هفته دوم لیگ برتر استقلال خوزستان توانست در یک دیدار جذاب هم نام خوزستانی خود را در اهواز با نتیجه دو بر یک از پیش روی بردارد تا برنده بزرگ هفته باشد.

فولاد خوزستان دیگر تیم اهوازی لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی تیم خوب پرسپولیس را در حضور هواداران پرشمارش با نتیجه یک بر یک متوقف کرد تا سعداوی و شاگردانش اولین امتیاز خود را کسب کنند. بدون شک کسب نتیجه تساوی برابر تیم خوب پرسپولیس که از مدعیان اصلی لیگ برتر است برای سعداوی که شروع خوبی در لیگ نداشته است ارزش زیادی دارد که می تواند در هفته های آینده کمک زیادی به این تیم کند.

صنعت نفت آبادان نماینده تازه وارد خوزستان به لیگ برتر نیز در اولین دیدار خانگی اش در لیگ شانزدهم برابر تیم پرمهره و قدرتمند تراکتور سازی به نتیجه تساوی رسید تا با دو امتیاز از دو بازی ابتدایی خود شروع مناسبی در لیگ برتر داشته باشد. شاگردان دست نشان در این دیدار به خوبی توانستند مهره های تهاجمی تراکتور سازی را مهار کند تا هواداران حاضر در تختی آبادان شادمان راهی خانه هایشان شود.

منبع : ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dql8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منصور پورحیدری: پیراهن استقلال کوتاه نبود و این مدل پیراهن بود