تاریخ انتشار: 1395/12/26 16:06
بخاطر عدم دعوت از ستاره های استقلال؛
کد خبر: 222560

دلخوری منصوریان از کی روش

از همان ابتدای ورود کارلوس کی‌روش به ایران رابطه علیرضا منصوریان با او به شکل غیرمنتظره‌‎ای خوب بود. این رابطه خوب تا همین امروز هم ادامه دارد.
دلخوری منصوریان از کی روش

منصوریان همواره کی‌روش را برترین مربی خارجی دانسته که به ایران آمده و او را الگوی خود معرفی کرده و کی‌روش هم از منصوریان به عنوان یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران نام برده است. اما رابطه خوب این دو همواره شایعاتی به دنبال داشته است. از جمله این که منصوریان با حمایت از کی‌روش به دنبال دعوت شدن تعداد بیشتری از بازیکنان استقلال به تیم ملی است.

 

شایعات عجیب‌تر دیگری هم در رابطه میان این دو نفر بود و هنوز هم هست. عده‌ای معتقدند منصوریان با استفاده و کمک کی‎‌روش و تیم آنالیز او موفق شد دو بار برانکو را با نفت و استقلال شکست دهد! با این حال سرمربی فعلی استقلال در بیشتر مواقع به این شایعات می‌خندد و آنها را رد می‌کند.

 

منصوریان در همین دو سه روز اخیر وقتی دوباره بحث مرخصی‌های زیاد کی‌روش و حضور نداشتن او در ایران مطرح شد باز هم از او دفاع کرد و مدعی شد که او 9 جفت چشم در ایران دارد و همکارانش تمام بازی‌های لیگ برتر را به دقت دنبال می‌کنند. باز هم بدبین‌ترها مدعی بودند منصوریان چون می‌‎داند که کی‌روش این بار تعداد بیشتری از بازیکنان استقلال را به تیم‌ملی دعوت خواهد کرد از او حمایت کرده است. اما وقتی لیست امروز تیم ملی اعلام شد مشخص شد که چنین خبرهایی در کار نیست.

 

امروز هم مثل تمام اردوهای گذشته فقط وریا غفوری و امید ابراهیمی به تیم ملی دعوت شده‌اند. با این توضیح که غفوری هم مصدوم است و در شرایط فعلی کمکی به تیم ملی نخواهد کرد و در واقع تنها نماینده استقلال در اردوی تیم ملی ابراهیمی است. اگر شایعات درباره منصوریان و کی‌روش درست باشد، پس سرمربی استقلال باید الان حسابی از دست کی‌روش دلخور باشد. هنوز که واکنشی از سوی بازیکنان استقلال و سرمربی این تیم در قبال لیست تیم ملی دیده نشده است اما به زودی مشخص خواهد شد که منصوریان به دلیل دعوت نشدن بازیکنان جوانش به تیم ملی از دست کی‌روش ناراحت است یا خیر!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkwj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: می‌خواهیم طلسم تراکتور را بشکنیم