تاریخ انتشار: 1395/12/28 12:32
کد خبر: 222264

سروش نباید راه به اشتباه رفته دیگران را طی کند/ هاقبک پرسپولیس و درس عبرت از دیگران!

سروش نباید راه به اشتباه رفته دیگران را طی کند/ هاقبک پرسپولیس و درس عبرت از دیگران!

دعوت نشدن سروش رفیعی به تیم ملی حسابی غافلگیرکننده بود. هافبک خوش‌تکنیک پرسپولیس در نیم‌فصل دوم به خوبی در این تیم جا افتاده و نمایش‌های خوبی از خود ارائه داده بود و تقریبا همه از دعوت شدن او به تیم ملی مطمئن بودند اما کارلوس کی‌روش یک بار دیگر معادلات را به هم زد و ستاره پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نکرد.

 

پیش از سروش رفیعی، بودند بازیکنانی که با کی‌روش به مشکل خوردند و علیه او مصاحبه کردند. کناره‌گیری موقت مهدی رحمتی از تیم ملی، با واکنش شدید کی‌روش تبدیل به خداحافظی همیشگی او شد، هادی عقیلی با ترک اردوی تیم ملی در اعتراض به نبودن در ترکیب اصلی، به دوران فوتبال ملی‌اش پایان داد و حتی مجتبی جباری که مشکلی با کی‌روش نداشت و به گفته خودش با رفتن از اردوی تیم ملی جا را برای جوان‌ترها باز کرد دیگر به تیم ملی دعوت نشد. اما شبیه‌ترین مورد به مورد سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری بود. خلعت پس از خط خوردن از لیست تیم ملی در جام جهانی علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه کرد و مدعی شد که او چون مشتری نداشت در ایران ماند! اما ماندن کی‌روش در تیم ملی حتی بعد از ناکامی در جام ملت‌ها، باعث شد تا خلعتبری برای دعوت به تیم ملی از راه دیگری وارد شود. او سعی کرد در مصاحبه‌های مختلف از کی‌روش تعریف و تمجید و حمایت کند اما حتی این روش هم جواب نداد و خلعتبری دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

 

حالا به نظر می‌رسد سروش رفیعی هم نگران تکرار سرنوشت خلعتبری برای خودش است. هرچند او خلق و خوی تند خلعت را ندارد و از لحاظ اخلاقی هم بازیکن آرام‌تر و کامل‌تری است. رفیعی پیش از این واکنش‌های شدید و تند کی‌روش را دیده و شاید برای این که درهای تیم ملی را برای همیشه به روی خود نبندد، سکوت کرده است. او امیدوار است بعد از این دو بازی و احتمالا قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، کی‌روش نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت کند و نام او هم در لیست بعدی تیم ملی باشد. اتفاقی که اصلا هم بعید نیست و با توجه به سابقه کارلوس کی‌روش ممکن است بعد از این دو بازی بخت سروش هم در تیم ملی باز شود و نام او را در لیست‌های بعدی تیم ملی‌ بینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4po57r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازی با قطر غیرقابل پیش‌بینی است/ از نبود مسلمان و رفیعی در تیم ملی تعجب‌ می‌کنم