تاریخ انتشار: 1395/12/28 21:05
کد خبر: 222131

مهمترین دلیلی که کی روش قید رفیعی را زد

مهمترین دلیلی که کی روش قید رفیعی را زد

کی روش زمانی که سروش در تراکتورسازی بازی می کرد او را به تیم ملی دعوت می کرد اما الان که این بازیکن شاگرد برانکو شده تصمیم گرفت که او را در فهرست ۱۹ نفره قرار ندهد. آیا رفیعی نسبت به دوران حضورش در تراکتور سازی افت کرده است؟

 

پرسپولیس با آمدن سروش در نیم فصل دوم نه تنها افت نکرده بلکه از نظر هجومی هم بسیار بهتر از قبل شده است. کسب ۸ پیروزی از ۹ بازی در نیم فصل دوم به خوبی نشان می دهد که رفیعی بازیکن تاثیر گذاری برای پرسپولیس بوده است.

 

تیم برانکو با آمدن رفیعی هجومی تر از قبل شده و در همه دیدارها موفق به گلزنی شده است. این هافبک بازیساز و جوان در دیدار برابر استقلال و نفت تهران هم موفق به گلزنی شده است. او با وجود آنکه تنها چند بازی است که در پرسپولیس به میدان رفته اما خیلی سریع در ترکیب این تیم جا افتاد و آماده و سرحال نشان می دهد.

 

دعوت نشدن رفیعی به تیم ملی می تواند چند دلیل داشته باشد؛ نخست اینکه کی روش اعتماد خود به این بازیکن را از دست داده است؛ دوم اینکه در دیدار برابر قطر به بازیکنان فیزیکی و درگیرنده بیشتر از بازیکنان فانتزی مانند سروش نیاز دارد و سوم اینکه چه بسا به خاطر لجبازی با برانکو چنین تصمیم را گرفته باشد و می خواهد با این تصمیم خود ثابت کند که مخالف پیوستن رفیعی به پرسپولیس بوده است و این البته دور از انتظار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8xmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا کی روش روی اسم سروش رفیعی خط کشید؟ سروش در تراکتور بهتر بود یا پرسپولیس؟