تاریخ انتشار: 1395/05/12 22:53
کد خبر: 270331

ناراحتی شدید خسرو حیدری پس از شکست با وجود درخشش

خسرو حیدری مقابل استقلال خوزستان بهترین بازیکن استقلال بود؛ او در نیمه دوم تازه گرم شده بود و مدام لب خط می‌رفت و می‌آمد.
ناراحتی شدید خسرو حیدری پس از شکست با وجود درخشش

خسرو بدجور مدافع چپ استقلال خوزستان را آزار داد. همیشه می‌گویند تاکتیک استقلال روی سانترهای خسرو حیدری است و اگر او را ببندند، این تیم تعطیل می‌شود ولی نکته اینجاست که مهار خسرو حیدری آماده، کار آسانی نیست. بی‌شک اهوازی‌ها هم می‌دانستند اگر خسرو را ببندند، قدرت تهاجمی استقلال تا اندازه زیادی کاسته می‌شود ولی مسئله این بود که نمی‌توانستند. خسرو در نیمه دوم و درست در شرایطی که اکثر بازیکنان استقلال بریده بودند، در جناح راست فوق‌‌العاده بازی می‌کرد و در نهایت اولین پاس گل فصلش را برای استقلال داد. او با یک سانتر دقیق، کاوه رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مهاجم تازه‌وارد آبی‌ها هم با یک ضربه سر زیبا، دروازه حریف را بازکند. خسرو غیر از این پاس گل، در مجموع بازی خوبی انجام داد و در نیمه دوم جزو خوب‌های زمین بود.

پس از پایان بازی، خیلی از هواداران استقلال به صفحه شخصی حیدری رفتند و به تعریف و تمجید از او پرداختند. خیلی‌ها او را باغیرت و باتعصب خواندند و نوشتند بهترین بازیکن استقلال بود. خیلی‌ها هم او را تک‌ستاره تیم خواندند و بعضی‌ها هم آرزو کردند در بازی‌های بعدی استقلال هم بدرخشد. در این بین انتقادهایی هم از کنعانی‌زادگان شد ولی بیشتر هواداران اعلام کردند از استقلال حمایت می‌کنند و به تیم زمان می‌دهند. خسرو حیدری هم سیل پیغام‌ها را دید. در فرودگاه اهواز و تهران هم دیروز هواداران استقلال پس از دیدن حیدری به تعریف از او پرداختند اما این بازیکن ناراحت به نظر می‌رسید و به آنها گفت: «چه فایده... افسوس که باختیم. کاش بازنده نبودیم...» با این حال طرفداران به بازیکنان استقلال و مخصوصاً خسرو روحیه دادند و گفتند امیدوارند در بازی‌های بعدی جبران کنند.

حیدری در بازی با استقلال خوزستان موفق شد پنجاه و پنجمین پاس گل خود را در سال‌های حضور در استقلال بدهد. او تا پیش از این، 54 پاس گل در بازی‌های مختلف یعنی لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال داده بود و توانست در بازی استقلال خوزستان به رکورد 55 پاس گل برسد. حیدری امیدوار است امسال هم بتواند حداقل نزدیک به 10 پاس گل بدهد تا بتواند علاوه بر بهبود رکوردش، جزو بهترین پاسورهای لیگ برتر هم باشد.

منبع : جام نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqlwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش زنده، استقلال تهران یک استقلال خوزستان 2