تاریخ انتشار: 1395/05/12 23:02
کد خبر: 270328

بیانیه پشت بیانیه استقلال!

به نظر می‌رسد حاشیه‌های آکادمی باشگاه استقلال ادامه‌دار است و قرار نیست تمام شود!
بیانیه پشت بیانیه استقلال!

 دیروز در تازه‌ترین اتفاقات آکادمی علی سامره در بیانیه‌ای نوشت: «برای پوشش هزینه‌های باشگاه یک بحث مطرح شد که بازیکن به عنوان اسپانسر بگیریم و به علت درخواست‌های زیاد دو نفر که از نظر فنی خوب بودند را انتخاب کردیم. آقای روشن از من و تمامی‌ رده‌ها یک لیست 18 نفره خواست تا 9 نفر باقی ‌مانده را خودش رو کند، من به او گفتم دست‌خط بدهد که قبول نکرد! او در پایان بیانیه نیز از شکایت خود و اعضای کادر فنی امید استقلال از حسن روشن خبر داد.»

بعد از بیانیه سامره کمیته انضباطی باشگاه استقلال جوابیه‌ای را روی خروجی خود فرستاد: «پیرو مذاکرات واصله که حکایت از وجود برخی از مشکلات داشت و زمان نقل‌وانتقالات به پایان رسیده بود مقامات کمیته انضباطی استقلال کادر فنی امید را تعلیق کرد و این تعلیق به مفهوم اثبات تخلف نیست و ادعاهای موجود در دست بررسی است. مربیان معلق امید حق هیچ‌گونه اظهار نظری پیرامون موضوع را ندارند و موظف به پاسخگویی به مقامات انضباطی باشگاه و همکاری کامل در جهت کشف حقیقت هستند و در صورت تخلف معاونت حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال از تمام ظرفیت‌های موجود اعم از رکن قضایی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و عنداللزوم قوه قضاییه برای برخورد با متخلفان بهره خواهد برد.»

حسن روشن درباره اتفاقات افتاده به خبرورزشی می‌گوید: «من حسن روشن هستم و همه مرا می‌شناسند. با فساد مبارزه می‌کنم و خواهم کرد و از دادگاه و شکایت نمی‌ترسم، اتفاقاً استقبال هم می‌کنم. من وقتی متوجه خلاف‌ها در تیم امید شدم بیکار ننشستم. من نمی‌توانستم ببینم حق یک فوتبالیست بی‌پول ضایع شود، از روز اول هم به مربیان همه رده‌ها گفتم که تیم را خود شما می‌بندید اما چند تا سهمیه برای باشگاه خواهد بود که علنی و با گزارشات کامل به مدیرعامل و هیأت مدیره است، حتی تأکید کردم انتخاب بر عهده مربی است اما اگر من ببینم بازیکنی که خط خورده از نفرات انتخابی بهتر است مربی را کنار می‌گذارم! متأسفانه گزارشات تخلفات هر روز افزایش پیدا می‌کرد و واقعاً داشت آبروریزی بزرگی به وجود می‌آمد. من از مسئولان حراست وزارت ورزش تشکر می‌کنم که پیگیری کردند و خیلی از مسائل ثابت شد.»

 

منبع : جام نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lrbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 استقلال حامی مالی اش را تغییر نداد