تاریخ انتشار: 1395/05/13 09:27
کد خبر: 270309

کدام بازیکن باید حذف شود تا رضاییان جذب شود؟

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: جایی برای رضاییان در فهرست تیم نداریم و امکان جذب دروازه بانی بالای 23 سال زیاد است.
کدام بازیکن باید حذف شود تا رضاییان جذب شود؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران بیان کرد: دروازه بان اوکراینی برای انجام تست در تمرینات حضور دارد و تا پایان هفته در تیم تمرین می کند تا عملکرد وی را مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: در حال جذب دروازه بان بالای ۲۳ سال هستیم و قصد داریم با تهیه روادید گزینه مورد نظر را به ایران بیاوریم تا مراحل توافقات را پیگیری کنیم.
برانکو تصریح کرد: دروازه بان بالای ۲۳ سال دارای تجربه زیادی است و می تواند در شرایط حساس جایگزین مناسبی برای بیرانوند باشد.

 

وی درباره اشتباهات داوری عنوان کرد: در این مورد نمی خواهم زیاد صحبت کنم اما اعتقاد دارم عملکرد درست یک داور بر نتیجه بازی موثر است.
سرمربی تیم پرسپولیس افزود: قصد داشتیم در شروع لیگ با بازی خوب و گل های زیاد به هواداران در آزادی هدیه مناسبی بدهیم اما با از دست رفتن موقعیت های گلزنی موفق به این امر نشدیم.

 

وی در خصوص بازی با گسترش فولاد گفت: این تیم بازیکنان خوبی چون خسوس،خلعتبری و پریرا دارد که کار ما را سخت می کند اما سعی می کنیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

 

برانکو درباره ی وضعیت رضائیان بیان کرد: من از وی ناراحت نیستم که بخواهم او را ببخشم و رضائیان حق دارد به دنبال سرنوشت خود برود. اکنون فهرست بازیکنان پرسپولیس کامل است اما کدام بازیکن را می توانیم حذف کنیم که بازیکن کلیدی فصل قبل را جذب کنیم!

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6xan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت بازگشت رضاییان به پرسپولیس