تاریخ انتشار: 1396/01/12 14:01
کد خبر: 220075

واکنش تند سازمان لیگ به اعتراض شدید پرسپولیسی ها

مسئول مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: نیروی انتظامی مشکلی برای برگزاری بازی نفت آبادان و پرسپولیس ندارد و باشگاه نفت آبادان از حق طبیعی خود استفاده کرده است.

سعید فتاحی، در مورد بخشش محرومیت تیم صنعت نفت آبادان از داشتن تماشاگر در بازی با پرسپولیس گفت: رای محرومیت صنعت نفت آبادان قابل تجدید نظر بوده و مسئولان باشگاه نفت به  این رای اعتراض کردند و حق طبیعی مسئولان باشگاه و مردم آبادان بوده که به این رای معترض شوند. پس از تکمیل مدارک،  پرونده روز پنجشنبه از کمیته انضباطی به کمیته استیناف رفت. کمیته استیناف  رای خود را در مورد این پرونده صادر و محرومیت دو جلسه‌ای باشگاه نفت آبادان را به یک جلسه کاهش داد. به این ترتیب باشگاه نفت آبادان با رای کمیته استیناف از داشتن تماشاگر محروم نیست و این باشگاه از حق میزبانی خود استفاده می‌کند و بازی با تماشاگر برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که نیروی انتظامی برای برگزاری با تماشاگر این بازی آمادگی لازم را ندارد اظهار داشت: نیروی انتظامی هیچ مشکلی برای برگزاری با تماشاگر این مسابقه ندارد و همه تدابیر لازم برای انجام این بازی از سوی مسئولان امنیتی و انتظامی در نظر گرفته شده و در ورزشگاه تختی آبادان تماشاگران به اندازه ظرفیت وارد ورزشگاه خواهند شد و مشکلی برای برگزاری این بازی وجود ندارد. ضمن اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس هم مسئولیت این بازی برعهده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ای اف سی و فیفا گذاشته‌اند امری پسندیده نیست و باشگاه نفت آبادان از حق طبیعی‌شان استفاده کردند و به محرومیت خود اعتراض کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ng8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصلاحیه برنامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال