تاریخ انتشار: 1396/01/16 11:08
کد خبر: 219287

سوریا، رامین رضاییان الریان شد؛ لادروپ هم برانکو می شود؟

سوریا، رامین رضاییان الریان شد؛ لادروپ هم برانکو می شود؟
سباستین سوریا مهاجم اوروگوئه ای تیم فوتبال الریان قطر در دیدار قبلی تیمش مقابل السد  که با شکست 4 بر یک الریان به اتمام رسید، بر سر تعویض با میشل لادروپ سرمربی تیمش به مشکل برخورد و لادروپ نیز به سادگی، این بازیکن را از تیم کنار گذاشت. 
الریان همان تیمی است که روز 26 اسفندماه در دوحه با حساب 3 بر یک پرسپولیس را از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شکست داده بود و روز 21 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی و در دیدار برگشت باید دوباره به مصاف پرسپولیس بیاید. 
مشکل سوریا و لادروپ چیزی شبیه به مشکل رامین رضاییان و برانکو ایوانکویچ است. جالب اینکه هر دو سرمربی، بازیکنان شاخص و البته محبوب خود را کنار گذاشته اند و بابت اخراج بازیکنان شان، تحت فشار شدید هواداران دو باشگاه قرار گرفته اند. 
از سوی دیگر، سوریا نیز مانند رامین از سرمربی تیمش عذرخواهی کرده بود اما لادروپ درست مانند برانکو، این عذرخواهی را نپذیرفت تا هواداران الریان وارد عمل شوند و با ایجاد کمپین هایی، از لادروپ بخواهند هر چه زودتر، سوریا را به تمرینات برگرداند. باید دید تصمیم لادروپ برای بازگرداندن سباستین سوریا نیز شبیه به برانکو است یا سرنوشت این بازیکن با رامین رضاییان تفاوت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovkno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ده روز سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و برانکو

انصاریان: باید به تصمیم برانکو احترام گذاشت
او بهتر از هر کسی به وضعیت تیم آگاه است