تاریخ انتشار: 1396/01/17 19:54
کد خبر: 218849

کمالوند: ما مشکل شخصیتی داریم

سرمربی گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش به دلیل مشکل شخصیتی نتوانست امروز استقلال را شکست بدهد.
 کمالوند: ما مشکل شخصیتی داریم

فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

استقلال 3 روز دیگر نمی توانست گل بزند

ما مشکل شخصیتی داریم نه فنی، مگنو باتیستا انگار ما از رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو جلو افتاده ایم. دیگر بازیکن ما هیجان گرفته اش و کوروش دو بازی در لیگ برتر بازی کرده دست و پایش را گم کرده اگر جای رحمتی بود جواب سلام کسی را نمی‌داد. اگر توپی که ماگنو لو داد لو نمی‌رفت استقلال سه روز دیگر نمی‌توانست به ما گل بزند

خودم در درون دروازه می ایستم

در این بازی نیز در دقیقه 40 مجدداً زانوی خود را گرفت و اعلام کرد که مشکل دارد و من نیز به همین مسئله اعتراض می‌کردم. اگر قرار است او این‌گونه به رفتار خود ادامه دهد خودم درون دروازه قرار می‌گیرم هم خوش‌قیافه‌تر هستم و هم بهتر صحبت می‌کنم.

خوشحالم به تراکتورسازی کمک کردیم

ملکی مطمئن باشد خیلی بد او را تنبیه می‌کنم. من یک درصد نیز بعد از رسیدن به گل اول فکر نمی‌کردم گل تساوی را دریافت کنیم. متأسفانه عده‌ای از دوستان قبل از بازی با تراکتورسازی اعلام کردند که من به این تیم راه خواهم داد و حالا نیز خوشحالم توانستم با توقف استقلال به تراکتورسازی کمک کنیم تا با برتری مقابل صبا مجدداً به رتبه دوم بازگردد.

با شرف زندگی می کنم

من همیشه با شرف زندگی می‌کنم. هفته گذشته دوستان بحث راه دادن تیم ما به تراکتورسازی را مطرح می‌کردند، اما ما با قدرت مقابل این تیم بازی می‌کردیم و توانستیم به تساوی دست پیدا کنیم. شاید من نیز ته دلم دوست داشته باشم تیمی قهرمان شود، اما در فوتبال تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا پول حلال در بیاورم.

بهتر از بازی با تراکتورسازی بودیم

ما امروز به مراتب بهتر از دیدار مقابل تراکتورسازی بازی کردیم و این مسئله نیز تا حدودی به حضور تماشاگران بستگی داشت. در چند بازی اخیر هیچ‌گاه ندیده بودم استقلال این‌گونه اسیر یک تیم باشد.

منصوریان فقط داد می زد

منصوریان دوست عزیز من است، اما داد و بیداد زیادی انجام می‌داد و من به فنایی، ناظر داوری اعلام کردم که سرمربی استقلال مانع جریان بازی نشود و بحث ما نیز به خاطر همین مسئله بود.

حتما با ملکی برخورد می کنم

متأسفانه ما برخی مشکلات شخصیتی در تیم داریم! کوروش ملکی در برخی از دقایق بی‌خود و بی‌جهت پای خود را می‌گرفت و امروز نیز توپی که مگنو باتیستا در کنار زمین لو داد منجر به گل تساوی استقلال شد. مطمئن باشید من با ملکی برخورد خواهم کرد.

ملکی و باتیستا پیروزی را از ما گرفتند

در این بازی مشکلی نداشتیم. تنها دلیلی که نتوانستیم بازی را ببریم عملکرد باتیستا و کوروش ملکی بود که بیشتر روی ملکی اعتراض داریم. علی دایی الکی علی دایی نشد و با منش و شخصیتش دایی شد. بازیکنان ما در این نتیجه بی‌تقصیر نبودند. هیچ تیمی حتی در آسیا هم استقلال را این‌گونه تحت‌فشار قرار نداده بود.

ملکی بی جنبه است

من اشتباه کردم که نفهمیدم کوروش ملکی آدم بی‌جنبه‌ای است! حواسم به بازی نبود، اما این بازیکن ما را اسیر خودش کرد. 35 دقیقه مدام به او گفتیم که می‌تواند به بازی ادامه دهد که او گفت بازی می‌کند، اما دو سه دقیقه بعد خودش را روی زمین انداخت. در تمرینات، خیلی روی ضربات ایستگاهی کار کرده و داریوش شجاعیان بهترین ایستگاهی‌ها را می‌زند، اما امروز نتوانست این کار را انجام دهد. ما باید بیشتر کار کنیم.

مگر استقلال به محوطه جریمه ما هم آمد؟

استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند بگویند همه چیز برای آنها باشد. داور چه اشتباهی داشت که علیه او حرف زدند؟ آنها توقع دارند بازی که شروع شد، داور به سود آنها پنالتی بگیرد. مگر به محوطه جریمه ما آمدند که پنالتی رخ بدهد؟

استقلالی ها بهانه می آورند

امروز هواداران مشکلی نداشتند. این حرف‌ها به این خاطر مطرح می‌شود که استقلال بازی ضعیفی انجام داد و تحت‌فشار بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lgd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گلایه‌های سینه به سینه رحمتی از کمالوند

 ترکیب گسترش فولاد برای دیدار با استقلال
دخسوس همچنان نیمکت نشین است