تاریخ انتشار: 1396/01/18 12:35
کد خبر: 218762

کمالوند: کی‌روش، نقی زاده را به تیم ملی دعوت کند

سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش دارای شخصیت شده و دیگر همه از گسترش در بازی های مختلف برد می خواهند
کمالوند: کی‌روش، نقی زاده را به تیم ملی دعوت کند

فراز کمالوند درباره تساوی تیمش مقابل استقلال، موضعی که بعد از بازی علیه دو بازیکن تیمش گرفت، آینده گسترش فولاد و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را درادامه می خوانید:


مستحق 3 امتیاز بودیم
تیم ما دیروز خوب فوتبال بازی کرد؛ حتی در دو، سه ماه اخیز در آسیا و لیگ هیچ تیمی اینگونه جلوی استقلال بازی نکرد. واقعیت این است که مستحق کسب 3 امتیاز بودیم اما عوامل زیادی دست به دست هم داد که نتوانیم پیروز شویم.


دو تعویض اجباری
ما دو تعویض اجباری در این مسابقه داشتیم؛ یکی مسعود ابراهیم زاده و دیگری علیرضا نقی زاده بود که مصدوم شدند. مسعود اول بازی دچار این آسیب دیدگی شد و نقی زاده نیز بعد از گل دوقلویش آسیب دید و نتوانست بازی را ادامه دهد. از سوی دیگر مگنو باتیستا و کوروش ملکی هم تحت تاثیر شرایط مسابقه قرار گرفتند و حرفهایم را درباره این دو بازیکن دیروز زدم.


ترسیدم تعویض سوم را انجام دهم
من درباره مگنو باتیستا حرفم این است که او لب خط از خود بیخود شد و می خواست کار نمایشی انجام دهد که توپ را لو داد. بعد هم خودش را الکی روی زمین انداخت! موضوع اصلی اما درباره کوروش ملکی است که واقعا دیروز روزگار ما را سیاه کرد. او از دقیقه 20 زانویش را گرفت و چند دقیقه بعد بلند می شد. من حتی می خواستم بعد از تعویض علیرضا نقی زاده یک مهاجم بیاورم که گل را دریافت نکنیم اما از ترس اینکه ملکی نتواند بازی را ادامه دهد، تعویض سوم را انجام ندادم.


ملکی اگر جای رحمتی بود، بنز آخرین مدل می خواست!
جنبه و شخصیت در سرنوشت یک بازیکن بسیار تاثیرگذار است. ملکی به من و باشگاه گسترش فولاد نشان داد بازیکنی نیست که بتوانیم در آینده روی او حساب بازی کنیم. مردم درباره او یکسری چیزهای دیگر را نیز نمی دانند. او بعد از بازی با تراکتورسازی صحیح و سالم به رختکن آمد اما فردای آن روز گفت نمی توانم راه بروم. روز بعد اما دیدم شیرجه می زند. گفتم ناگهان چه شد؟ آب شفابخش خوردی؟! من نمی دانم اگر او جای دروازه بان هایی مثل رحمتی و عابدزاده بود، چه می کرد؟ حتما می گفت بنز آخرین مدل اختصاصی بفرستید تا سر تمرین بیایم! تاکید می کنم ملکی پشت گوشش را دیده، بازی کردن در گسترش فولاد را هم ببیند.


کی روش، نقی زاده را دعوت کند
من همیشه گفته ام کی روش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است؛ چون اعتقاد دارم به همه بازیهای لیگ نگاه می کند. خواهشم از کی روش این است که علیرضا نقی زاده را به تیم ملی دعوت کند. او به شرایطی رسیده که می تواند ملی پوش شود. نقی زاده نه تنها دیروز عالی کار کرد که در کل لیگ عملکرد خوبی داشته و با وجود سن پایینش(24 سال) می تواند مهره ای اثرگذار برای تیم ملی باشد.


به جوانان بها می دهیم
متاسفانه ما فرصت هایی را از دست دادیم که شاید قابل جبران نباشد. ما اگر دیروز پیروز می شدیم، به 3، 4 تیم بالای جدول نزدیک می شدیم و ممکن بود داستان برایمان بسیار فرق کند. با این حال در ادامه لیگ سعی می کنیم به جوان ها بیشتر بها بدهیم و سرمایه گذاری روی این بازیکنان انجام دهیم تا گسترش فولاد موفق شود.


گسترش دارای شخصیت شده است
من خوشحالم از زمانی که به گسترش فولاد آمد، این تیم دارای شخصیت شده است؛ ما در دو بازی اخیر استقلال و تراکتور مدعی را متوقف کردیم و دیگر همه می دانند که گسترش  تیمی نیست که فقط بخواهد در جدول باقی بماند. زیر سایه مالک باشگاه و تلاش های مدیرعامل و هیات مدیره اکنون به تیمی تبدیل شدیم که حتی مقابل استقلال و تراکتور هم همه از ما انتظار برد دارند.


میانگین سنی تیم را پایین می آوریم
تیم ما اشکالاتی دارد که باید برطرف شود. برای سال آینده باید میانگین سنی گسترش فولاد را پایین بیاوریم و در صدد همین کار هستیم. در 4 بازی آینده نیز تلاش می کنیم امتیازاتی که باید را کسب کنیم و بتوانیم در جدول صعود داشته باشم.


باید زنوزی را دلگرم کنیم
در فوتبال ایران من تلاش ویژه ام برای این است که فردی مانند زنوزی دلگرم شود. انسانی که علاقه مند به فوتبال است و تلاش های زیادی برای فوتبال می کند. او به تیم ملی کمک کرده و واقعا آدمهایی مانند زنوزی را در فوتبال حفظ کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyeer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمانی: مشکلی با تعویض نداشته و ندارم/ باید بهتر از اینها بازی کنیم/ بازی سختی با فولاد داریم