تاریخ انتشار: 1396/01/18 12:37
کد خبر: 218761

قربانی همه کاره در خط حمله

مهاجم بلند قامت استقلال برابر گسترش فولاد روز خوبی داشت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند تا همچنان عقب تر از کاوه رضایی باشد.
قربانی همه کاره در خط حمله

علی قربانی در کنار فرشید باقری از جمله معدود خوب های استقلال در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز بودند. قربانی البته مانند تمامی بازیکنان استقلال در نیمه اول از جریان بازی خارج بود اما در نیمه دوم رد پای او در تمامی صحنه های حساس بازی دیده می شد.


مهاجم آبی ها در این بازی دقیقه 55 در صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه سرنگون شد تا سرمربی و مربی این تیم بعد از پایان مسابقه به شدت نسبت به تصمیم داور در این صحنه اعتراض کنند. قربانی در دیگر دقایق بازی در دو مرحله با شوت از راه دور و یک ضربه سر دروازه ی ملکی را تهدید کرد اما نتوانست به هفتمین گل خود با پیراهن استقلال دست یابد.


قربانی در تنها گل استقلال نیز نقش پر رنگی داشت. ضد حمله بازیکنان استقلال با سانتر کریمی از سمت راست همراه شد و ضربه سر قربانی توپ را به ابراهیمی رساند تا مهاجم پرتلاش آبی ها پایه گذار تنها گل این تیم باشد.


قربانی در روز غیبت کاوه رضایی این شانس را داشت تا با به ثمر رساندن گل هفتم خود، در کنار مهاجم شماره 9 استقلال بهترین گلزنان این تیم باشد اما این بازیکن در روزی که نمایش خوبی داشت، در رسیدن به این مهم ناکام بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvdd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمالوند: کی‌روش، نقی زاده را به تیم ملی دعوت کند