تاریخ انتشار: 1396/01/18 15:02
کد خبر: 218731

گلایه وکیل رحمتی از 90 دقیقه فحاشی در تبریز

نماینده تام الاختیار سید مهدی رحمتی نسبت به فحاشی به بازیکنان استقلال در تبریز واکنش نشان داد.
گلایه وکیل رحمتی از 90 دقیقه فحاشی در تبریز

مصطفی صادقی در این باره گفت: امروز فحاشی به بازیکنان استقلال و به ویژه مهدی رحمتی ما را یاد اوایل دهه 80 انداخت، زمانی که عده ای اجیر شده از جانب افرادی که می خواستند برای اولین بار سرمربی استقلال شوند ، فحاشی به رولند کخ سرمربی وقت استقلال و بازیکنان  تیم را در روی سکوها فریاد می زدند. به افراد یاداوری می کنم دوران لمپن بازی انها دیگر تمام شده است و نقاب از چهره آنها افتاده است و دستشان برای هواداران رو شده است .


او ادامه داد: از رییس کمیته انضباطی می خواهم همانطور که رای بازی دربی را 24 ساعت بعد از بازی اعلام کردند، رای این بازی را هم هرچه زودتر اعلام کنند هرچند می دانم این موضوع برای آقایان چندان مهم نیست. سوال این است که اگر این فحاشی به خانواده خودشان هم می شد آیا به این راحتی به سکوت شان ادامه می دادند؟ طبق عرف و وظیفه در اینگونه موارد حوزه حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال باید از حقوق بازیکن و تیم دفاع کند اما تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است.


وکیل مهدی رحمتی در مورد اتفاق های تکراری در استادیوم های تبریز هم می گوید: من فکر می کنم اگر شکایت خبرنگاران و عکاسان از مسئولین و تماشاگرنماهای استادیوم های تبریز مورد پیگیری قرار می گرفت، امروز شاهد چنین اتفاق هایی در استادیوم ها نبودیم . البته روی صحبت من با مردم شریف و اخلاق مدار تبریز نیست . من در مورد لمپن هایی حرف می زنم که خودشان می دانند دوره شان در فوتبال تبریز تمام شده است و به این شکل رفتارهای غیرمتعارف را بروز می دهند.


صادقی در پایان هم گفت:  در پایان سوال من این است که در مورد اشتباهات کمیته انضباطی چه کسی پاسخگو است و ماجرای دوشغله بودن رییس کمیته انضباطی را چه کسی رسیدگی و برخورد می کند ؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmqnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباه عجیب مهاجم سابق استقلال