تاریخ انتشار: 1396/01/19 12:48
کد خبر: 218555

شاه ماهی نقل و انتقالات در تور پرسپولیس ماندگار می شود یا لژیونر ؟

شاه ماهی نقل و انتقالات در تور پرسپولیس ماندگار می شود یا لژیونر ؟

پرسپولیس که بهترین فصل سالهای اخیر خود را پشت سر می گذارد و در آستانه یک قهرمانی زودهنگام قرار گرفته، حالا کمترین دغدغه را برای قهرمانی و بالا بردن جام دارد و بر همین اساس تنها دغدغه هواداران این تیم و همین طور برانکو، نقل و انتقالات و به خصوص تمدید قرارداد بازیکنان مورد نیازش از تیم فعلی به نظر می رسد.

 

در این رابطه باشگاه پرسپولیس با اغلب آن ها برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. اما یکی از اصلی ترین بازیکنان این تیم هنوز راضی به 

 

سروش رفیعی بازیکنی است که هنوز سرخ پوشان موفق به راضی کردن او جهت تمدید قرارداد نشده اند و رفیعی هرگونه مذاکره با مقامات پرسپولیس را موکول به پایان فصل نموده است. چرا که  بسیار امیدوار است بتواند برای فصل بعد حضور در یک باشگاه خارجی را تجربه کرده و به جرگه لژیونرهای فوتبال کشورمان بپیوندد.از این رو تردید نداشته باشید که رفیعی در فصل نقل و انتقالات یکی از بازیکنانی خواهد بود که باعث استرس بیش از حد هواداران این تیم خواهد شد.

 

شنیده میشود طی چند روز آینده مذاکراتی در این خصوص برگزار میشود که باید دید طاهری موفق میشود از این چالش با موفقیت عبور کند یا خیر؟البته در این رابطه چند بازیکن که رابطه خوبی با سروش دارند درصدد هستند تا این بازیکن را برای تمدید قرار داد متقاعد کنند.

یکی از نزدیکان این موضوع را تایید کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmqbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط سروش رفیعی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس