تاریخ انتشار: 1396/01/19 13:57
کد خبر: 218537

نریمان جهان:با پاس هایم طارمی آقای گل می شود

هافبک پرسپولیس گفت: حیف ماشین سازی سقوط کند اما ما می خواهیم در تبریز جشن قهرمانی بگیریم.
نریمان جهان:با پاس هایم طارمی آقای گل می شود

سامان نریمان جهان در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: خیلی سخت بود که بعد از شکست مقابل نفت آبادان در بازی اول سال 96 به روند سابقمان بازگردیم. البته در همان مسابقه هم حقمان باخت نبود و باید با توجه به موقعیت هایی که داشتیم، با امتیاز برمی گشتیم.

وی افزود: خدا را شکر این هفته شرمنده هواداران نشدیم و با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را گرفتیم. دیگر 90 درصد راه قهرمانی را رفتیم و فقط مانده روی کاغذ قهرمانی پرسپولیس قطعی شود که آن هم هفته آینده در تبریز اتفاق می افتد.

هافبک پرسپولیس در خصوص درگیری های رخ داده در بازی با پیکان تصریح کرد: به هر حال از این درگیری ها در فوتبال طبیعی است اما به نظرم داور به درستی بازیکن حریف را اخراج کرد. هر چه بود، تمام شد و رفت.

نریمان جهان درباره پاس گلی که بعد از حضورش در زمین به مهدی طارمی داد، گفت: خدا را شکر توانستم اولین پاس گلم را بدهم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و من هم بتوانم به موفقیت پرسپولیس در لیگ و آسیا کمک کنم. البته بیشتر از همه موفقیت تیم مهم است و من هم هر چند دقیقه که در زمین باشم، تلاش می کنم تا به پرسپولیس کمک کنم.

وی ادامه داد: بعد از این پاس گل، مهدی طارمی نزد من آمد و از من تشکر کرد. به هر حال او در کورس آقای گلی است و به نظرم می تواند با زدن 3، 4 دیگر برای دومین سال متوالی آقای گل ایران شود. این یک رکورد بی سابقه است و نشان می دهد که طارمی چقدر استعداد دارد. امیدوارم بازهم به او پاس گل بدهم. اگر فرصت شود سعی می کنم من هم در بازی های آینده اولین گلم را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برسانم.

هافبک پرسپولیس درباره بازی با الریان قطر گفت: بدون شک بازی خیلی سختی داریم. البته این بازی برای ما سخت و برای الریان سخت تر است چون می خواهد در آزادی جلوی 100 هزار تماشاگر بازی کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و بدون شک برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می رویم. باید برای صعود از این گروه انتقام دور رفت را بگیریم و برنده شویم.

وی در ادامه در خصوص رویارویی با ماشین سازی تیم سابقش که در حال سقوط است، خاطرنشان کرد: این قانون فوتبال است و من هم باید در مقابل تیم سابقم بهترین عملکرد را داشته باشم. ما برای تثبیت قهرمانی خود می خواهیم برنده این بازی شویم و در تبریز که شهر خودم است، جشن قهرمانی بگیریم. من ابتدای فصل با ماشین سازی بودم و به نظرم حیف است که این تیم به دسته اول سقوط کند چون یکی از باسابقه ترین تیم های تبریز است.

نریمان جهان در پایان درباره شانسش برای رسیدن به ترکیب اصلی گفت: من تمام تلاشم را در تمرینات و مسابقات می کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. البته تا الان در بازی هایی که به میدان رفتم، کادرفنی از من راضی بوده است. من 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvdjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمتر تیمی می‌تواند مثل ما مقابل پرسپولیس دوام بیاورد/ نفت آبادان روند خوبی دارد