تاریخ انتشار: 1396/01/19 14:04
کد خبر: 218535

لطفی: سایپا و سقوط؟ هرگز

مدافع سایپا تهران معتقد است این تیم به وند مثبتی دست پیدا کرده و هرگز به سقوط به دسته پایین تر فکر نخواهند کرد.
لطفی: سایپا و سقوط؟ هرگز

سعید لطفی، بازیکن سایپا تهران در خصوص برتری یک بر صفر سایپا برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود. برابر تیمی خوب و باشخصیت به میدان رفتیم. برابر نفتی به میدان رفتیم که در چند سال اخیر نمایش خوبی در لیگ ایران از خود به نمایش گذاشته و به فینال جام حذفی هم صعود کرده است. 

وی افزود: بازی سختی داشتیم و با انگیزه بالا کیفیت خود را نشان دادیم. خدا را شکر که با یک گل یه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم و توانستیم به حق خود در این بازی برسیم.

سایپا تهران که جزو تیم‌های پایین جدولی است از گزینه های احتمالی سقوط هم از آن یاد می‌شود، لطفی در این باره بیان کرد: ما مشکلی نداریم و به این مسائل فکر نمی‌کنیم. هدف ما کسب امتیازات لازم از 4 دیدار باقی مانده از لیگ برتر است تا با ایستادن در جایگاه مناسب، ارزش اصلی تیم سایپا را نشان دهیم و این مهم‌ترین هدف ما در ادامه است.

مدافع سایپا راجع به دیدار هفته آینده این تیم برابر استقلال خوزستان یاد آور شد: بازی کردن با تیم‌های خوزستانی در اهواز همیشه با توجه به آب و هوا و جو ورزشگاه‌های این شهر  کار سختی است. استقلال خوزستان حریف قابل احترامی است و قهرمانی فصل گذشته را در کارنامه دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش خوبی داشته است. با اینکه استقلال خوزستان تیم خوبی است ما هم با انگیزه برابر آن ها حاضر خواهیم شد و امیدوار به کسب 3 امتیاز حساس در این دیدار هستیم.

لطفی درخصوص عملکرد حسین فرکی در تیم سایپا عنوان کرد: سایپا در اول فصل تغییرات زیادی داشته و این موجب شده تا سرعت نتیجه گیری ما در نیم فصل اول پایین بیاید اما با درایت آقای فرکی و کادر فنی  شرایطمان رفته رفته بهتر از قبل شد و مطمئنا بهتر از قبل هم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvayv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگ برنده استقلال در بازی با الاهلی!

 رویای ما در آسیا صعود با استقلال است
شیخ ویسی:از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی کامل به سر می‌برم