تاریخ انتشار: 1396/01/19 18:02
کد خبر: 218478

مشهد پایگاه قهرمانی پرسپولیس یا میتینگ انتخاباتی!

برانکو، طارمی، سیدجلال، مسلمان یا بیرانوند؟ با شنیدن خبر قهرمانی پرسپولیس، بیشتر یاد کدام یک از این نام‌ها می‌افتید؟

پرسپولیس برانکو، دو سال قبل از قعر جدول لیگ استارت زد و احتمالا، چند هفته دیگر مقتدرانه‌ترین جشن قهرمانی تاریخ لیگ را برگزار می‌کند. جامی که به لطف یک تیم و میلیون‌ها هوادار بدست آمده اما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شریک جدیدی پیدا کرده است.

«جشن قهرمانی قطعاً آخر فصل برگزار می‌شود. ما کاپ را زودتر به پرسپولیس و هیچ تیم دیگری نمی‌دهیم.» خط و نشان فتاحی برای پرسپولیسی، یعنی آن‌ها مجبورند جشن قهرمانی را در مشهد بگیرند و قانون سنتی فوتبال، یعنی برگزاری مراسم قهرمانی در آخرین بازی خانگی نقض می‌شود. قانون ورزشی و جشن فوتبالی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، این بار قربانی اهداف غیر ورزشی خواهد شد.

ورزشگاه امام رضای شهر مشهد، مدت‌هاست منتظر یک بازی بزرگ برای افتتاح است. حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان تولیت محترم آستان قدس رضوی، مدتی قبل در مراسم رونمایی از این ورزشگاه شرکت کرد و حالا که او قرار است نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، برگزاری مراسم قهرمانی پرسپولیس می‌تواند تبلیغات گسترده‌ای برای ورزشگاه و سازمان زیر نظر او باشد.

پرسپولیس، بیشتر امتیازاتش را در ورزشگاه آزادی گرفته و بخش زیادی از قهرمانی را مدیون هوادارانی است که حتی پس از شکست در دربی، از تیم‌شان حمایت کردند و رکورد حضور تماشاگران در یک فصل لیگ برتر را شکستند. تماشاگرانی که فوتبال، می‌گوید لیاقت دیدن مراسم قهرمانی پس از اشک‌های نایب قهرمانی فصل پیش را دارند. به شرطی که قواعد فوتبال، قربانی قواعد انتخابات در ایران نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkon5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکن مجبوب برانکو فردا با پرسپولیس می بندد + عکس