تاریخ انتشار: 1396/01/20 12:53
کد خبر: 218322

قلعه‌نویی به چه کسانی طعنه زد؟

سرمربی تیم تراکتورسازی روز گذشته خبر از انتخاب جایگزینش توسط برخی افراد سخن گفت.
قلعه‌نویی به چه کسانی طعنه زد؟

بعد از شکست تراکتورسازی مقابل صبای قم در هفته بیست و ششم لیگ برتر انتقادهای زیادی نسبت به نحوه بازی تیم تبریزی مطرح شد و در نهایت شایعاتی درباره جدایی امیر قلعه نویی در پایان فصل مطرح شد. در این باره حتی نام گزینه هایی نیز برای هدایت تراکتورسازی به میان آمد. 


این شایعات در فضای مجازی چرخید تا به گوش امیر قلعه نویی رسید و او در مصاحبه با "ورزش سه" اینچنین درباره موضوع حرف زد: «عده ای از دوستان می‌گویند جایگزین‌های ما نیز انتخاب شدند و برخی اسامی برای حضور در سمت سرمربیگری تراکتورسازی اعلام شده است! من فقط باید بگویم تراکتورسازی و مردم آذربایجان بزرگ هستند و امیدوارم کسی بیاید که خدمت کند و لیاقت این مردم را داشته باشد. مردم آذربایجان مردم بزرگی هستند؛ ما که نتوانستیم برای آنها کاری انجام دهیم، انشاءالله آنهایی که کاندیدا هستند قدر محبت‌های این مردم را بدانند.»


امیر قلعه نویی اگرچه واضح درباره این مساله حرف نزد اما مشخص است قصد دارد برخی افراد را خطاب قرار دهد. در شرایطی که مدیرعامل تراکتورسازی چندی قبل اعلام کرد تا زمانی خودش در این تیم حضور داشته باشد، امیر قلعه نویی نیز در این تیم کار می کند، حالا شایعات درباره رفتن این مربی از تراکتورسازی ایجاد شده است. از سوی دیگر به نظر می رسد امیر قلعه نویی از برخی تحرکات در تبریز توسط افراد غیرمسئول تراکتور برای رفتنش از تبریز ناراحت است و دلیل صحبت های او را نیز باید در این مساله جست و جو کنیم.


با این حال باید حداقل تا پایان فصل منتظر ماند ودید در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت تراکتورسازی رخ می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y95qy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بوستانی: دست قلعه‌نویی خالی است