تاریخ انتشار: 1396/01/20 13:39
کد خبر: 218317

جلالی: پرسپولیس با شایستگی صدرنشین لیگ است

سرمربی پیکان معتقد است شکست تیمش مقابل پرسپولیس هیچ ربطی به اشتباهات داوری نداشته است؛ او در نشست خبری پس از این مسابقه هم به این موضوع اشاره کرده بود.
جلالی: پرسپولیس با شایستگی صدرنشین لیگ است

جلالی در این گفتگو از شایستگی های تیم برانکو صحبت کرد و البته گلایه هایی از نحوه انتقال حرف هایش در کنفرانس خبری به سرمربی پرسپولیس داشت:


حرف‌های من درست منتقل نشد


متاسفانه در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس حرف‌های من بد منتقل شد و من هرگز صحبتی در مورد صحنه‌هایی که داور در آن اشتباه کرده است انجام ندادم. هرچند در این بازی از نظر من دو صحنه در محوطه جریمه اتفاق افتاد اما من در نشست خبری هرگز در مورد اتفاق‌های داوری این بازی صحبتی انجام نداده‌ام. من می‌گویم که چرا باشگاه پرسپولیس باید بعد از بازی با صنعت نفت بیانیه صادر کند و تمام اتفاق‌های این بازی را تحت الشعاع قرار دهد. من که سال‌ها در فوتبال بودم زمانی که این بازی وارد زمین شدم کاملا متوجه شدم که جو استادیوم سنگین‌تر از همیشه است و من فکر می‌کنم این بیانیه که صادر شد اصلا درست نبود.


10نفر به من زنگ زدند


شما نمی‌دانید ولی بعد از بیانیه پرسپولیس 10 نفر به من زنگ زدند و گفتند که خیلی در این بازی به خاطر بیانیه‌ای که صادر شده است، باید مواظب اتفاق‌های داوری باشم. حتما این تماس‌ها با بازیکنان تیم من هم گرفته شده و طبیعی است که با این شرایط بازیکن من از لحاظ ذهنی به هم می ریزد. 


می‌دانستم نباید اشتباه کنیم


در مورد اینکه شما می‌گویید پرسپولیس روی 2 موقعیت فردی به گل رسید باید بگویم من قبل از بازی به بچه‌هایم گفته بودم که اگر کوچکترین اشتباهی برابر پرسپولیس انجام دهید آنها به سخت‌ترین شکل شما را مجازات می‌کنند. از نظر من بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند اما روی اشتباه نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم در حالی که بازیکنان من در طول 90 دقیقه کاملا پایاپا با پرسپولیس بازی کردند. 


بارانی را توبیخ کردم


من اصلا کار صادق بارانی و سیاوش یزدانی را تایید نمی‌کنم و حتی می‌توانید از خودشان هم بپرسید که روز گذشته در تمرین آنها را توبیخ کردم. صادق می‌گفت که طارمی سر صحنه گل اول هم او را تحریک کرده است ولی این بازیکن توجهی به حرکات او نداشته است اما سر صحنه گل دوم تمرکزش را از دست داده و از کوره در رفته است. البته بارانی در تمرین عذرخواهی کرد و من هم هرگز کار او را تایید نمی‌کنم کاری که بد است باید بگوییم بد است.


تا حالا به رکورد فکر نکرده‌ام


باور کنید اینکه قبل از بازی می‌گفتند مجید جلالی از برانکو شکست نخورده را اصلا خودم هم نمی‌دانستم و تا حالا به این رکوردها فکر نکرده‌ام. این‌ها مسائلی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود و حتی اگر من می‌توانستم در این بازی برانکو را هم شکست بدهم هرگز نمی‌گفتم مربی بهتری از او هستم یا اگر در همه بازی‌ها شکست می‌خوردم هم اعتقاد نداشتم خیلی از برانکو مربی بدتری هستم. 


پرسپولیس شایسته قهرمانی است


من هرگز اعتقاد ندارم که پرسپولیس با اتفاق‌های داوری موفق شده پیکان را شکست دهد و رتبه‌ای که این تیم در اختیار دارد کاملا با شایستگی کسب کرده است. همانطور که دیدید پرسپولیس در بازی با پیکان هم نمایش خیلی خوبی داشت همانطور که بازیکنان ما هم بازی پایاپایی انجام دادند. از نظر من پیروزی پرسپولیس را هرگز نمی‌شود به اتفاق‌های داوری ارتباط داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzk6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عذرخواهی ضارب طارمی!