تاریخ انتشار: 1396/01/20 14:00
کد خبر: 218312

استقلالی‌های «صبا» چراغ خاموش ممنوع المصاحبه شدند

به احتمال زیاد هیچ یک از استقلالی‌های سابق که این روزها در تیم صبا عضویت دارند تا قبل از دیدار این تیم با استقلال مصاحبه نمی‌کنند.
استقلالی‌های «صبا» چراغ خاموش ممنوع المصاحبه شدند

حضور همزمان تعداد زیادی بازیکن و مربی در تیم صبا با سابقه حضور در استقلال، باعث شد تا از این تیم با عنوان حیاط خلوت استقلال یاد شود. از صمد مرفاوی و کریم بوستانی روی نیمکت این تیم گرفته تا بازیکنانی مثل محسن فروزان، حنیف عمران زاده، میثم مجیدی، رضا عنایتی و دیگران. قطع به یقین دیدار استقلال و صبا که امتیازات آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است می‌تواند به دلیل این تقابل ها بسیار حساس باشد.

مسئولین باشگاه صبای قم تصمیم گرفته اند به جهت جلوگیری از دامن زده شدن به این حساسیت‌ها، از استقلالی‌های سابق تیم شان بخواهد که حتی المقدور در فاصله دیدار این تیم با آبی پوشان از هرگونه مصاحبه و اظهار نظر در خصوص این بازی خودداری نمایند.

به این ترتیب باید گفت که احتمال این که از استقلالی‌ها سابق باشگاه صبا مصاحبه و اظهار نظری در خصوص دیدار این تیم با استقلال مشاهده شود بسیار پایین است.

این دو تیم در حالی با هم دیدار می کنند که استقلال برای تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول و کسب سهمیه مستقیم آسیا و تیم صبا برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول به شدت به امتیازات این بازی نیاز دارند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxb78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرالله عبدالهی: «زمانی» وقتی کاری نمی‌کند حرف هم نزند