تاریخ انتشار: 1396/01/20 17:26
کد خبر: 218262

سرمربی استقلال بهتر از همه گزینه های اول فصل

در بین پنج گزینه سرمربیگری استقلال در ابتدای این فصل، علیرضا منصوریان روزهای شیرین‌تری را سپری می‌کند.
سرمربی استقلال بهتر از همه گزینه های اول فصل

،از آن‌جایی که برانکو ایوانکوویچ یک فصل ایده‌آل را برای پرسپولیسی‌ها رقم زده بود، مدیران استقلال هم برای رسیدن به موفقیت، سراغ گزینه‌های خارجی زیادی رفته بودند. ولی مذاکره با منصوریان بهتر از سایر گزینه‌های پیش رفت و در نهایت منصوریان چهار رقیب خارجی‌اش را کنار زد و هدایت استقلال را به عهده گرفت. در روزهایی که استقلال با علیمنصور در رده دوم قرار دارد، سرنوشت چهار گزینه دیگر را مرور می‌کنیم. از اسکوچیچ و برناردوی بیکار تا استیماچ و کرانچار اخراجی.

 

ایگور استیماچ

استیماچ سرمربی الشحانیه قطر شد که دیروز سقوطش به دسته پایین‌تر قطعیت یافت. با این شرایط دیگر بعید است هیچ‌کدام از استقلالی‌ها بابت عدم حضور او ناراحت باشند!

 

زلاتکو کرانچار

کرانچار هدایت دیناموزاگرب را به عهده گرفت و در پایان هفته نهم لیگ کراوسی، دو شکست متوالی را متحمل شد تا از کار برکنار شود. کرانچار در دینامو در 9 دیدار نخست، شش برد، دو شکست و یک تساوی کسب کرده بود. دینامو زاگرب با هدایت کرانچار پس از حذف کردن تیم‌هایی از مقدونیه و گرجستان به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اما در اولین بازی این مرحله با نتیجه سه بر صفر مغلوب لیون فرانسه شد. کرانچار با اخراج از دیناموزاگرب بار دیگر به ایران برگشت و هدایت سپاهان را به عهده گرفت.

 

دراگان اسکوچیچ – برناردو سیموندی

اسکوچیچ که نامی آشنا برای فوتبال‌دوست‌های ایرانی است. سرمربی موفق ملوان و فولاد در فصل‌های گذشته. برناردوی فرانسوی هم دیگر گزینه‌ای بود که با استقلالی‌ها مذاکره کرد. اما هر دو گزینه همچنان بیکار هستند و هدایت تیمی را به عهده نگرفتند. کرانچار از زمان جدایی از فولاد هنوز با تیمی به توافق نرسید و سیموندی هم از سال 2014 تا به حال روی نیمکت هیچ باشگاهی ننشست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyovx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


9 اتفاق تلخ و شیرین در پرسپولیس؛ سنگ و خون و زمستان داغ!