تاریخ انتشار: 1396/01/21 11:54
کد خبر: 218123

آقای کلین شیت پرسپولیس در آسیا چه می کند؟

رکورددار کلین شیت لیگ برتر، در آسیا اوضاع خوبی ندارد و امیدوار است بتواند اولین بازی در لیگ قهرمانان را بدون گل خورده تمام کند.
آقای کلین شیت پرسپولیس در آسیا چه می کند؟

علیرضا بیرانوند، این فصل در لیگ برتر فقط 10 گل خورده و با وجود غیبت پنج هفته‌ای، با 15 کلین شیت بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. با این وجود خوردن یک گل از الهلال، دو گل از الوحده و سه گل از الریان، آمار خوبی برای او و تیمش در لیگ قهرمانان آسیا محسوب نمی‌شود.

 

 اولین بازی خانگی پرسپولیس در لیگ قهرمانان و بهترین فرصت برای ثبت اولین کلین شیت آسیایی خواهد بود. پرسپولیسی‌ها در دور رفت، یک بار هم در ورزشگاه آزادی به میدان نرفتند و  فرصت دارند اولین بار از حریف‌شان میزبانی کنند. پرسپولیس این فصل در بازی‌های خانگی، تنها دو گل خورده که یکی از آن‌ها هم از روی نقطه پنالتی زده شده است. 2 گل خورده در 13 بازی خانگی، نشان می‌دهد دفاع پرسپولیسی‌ها در آزادی، غیر قابل نفوذ است.

 

پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی،  باید الریان را شکست دهد و بسته ماندن دروازه، قدم اول برای رسیدن به برد خواهد بود. کاری در لیگ برتر برای پرسپولیس عادت شده و این عادت، باید به لیگ قهرمانان آسیا هم انتقال پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zayrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آشوبی: پرسپولیس پتانسیل پیروزی مقابل الریان را دارد