تاریخ انتشار: 1396/01/22 13:10
اختصاصی| خوشبختی یا نابودی در اروپا؛
کد خبر: 217857

کاوه رضایی جا پای طارمی، شهباززاده و رضائیان می‌گذارد!

به نظر می رسد امسال، آخرین فصل حضور کاوه رضایی در لیگ ایران است.
کاوه رضایی جا پای طارمی، شهباززاده و رضائیان می‌گذارد!

به گزارش فرتاک ورزشی، منصوریان از مسئولان استقلال خواسته به فکر تمدید قرارداد رضایی باشند اما این بازیکن درخواست اولیه باشگاه را رد کرد. ظاهرا وى قصد دارد فصل آینده راهی خارج از کشور شود و به همین دلیل پاسخ قطعی به مسئولان باشگاه استقلال نداده است.

گویا کاوه رضایی جا پای اقدام نادرست رضائیان و طارمی در فصل قبل می گذارد و درحالی که هواداران پرسپولیس از خروج آنها راضی نبودند، بلایی به سرشان آمد که فکر اروپا را از ذهنشان دور کردند.

این بار اما کاوه رضایی در انتظار ترانسفر شدن به اروپا قرار دارد. انتقالی که اگر صورت بگیرد، ناراحتی هواداران استقلال را درپی دارد و همانطور که آبی ها نیاز مبرمی به سجاد شهباززاده داشتند و نمی خواستند او را از دست بدهد و آه هواداران آبی پوش شهباززاده را گرفت او در اروپا ناموفق بود، گویا برای رضایی نیز همین سرنوشت در انتظار است.

قابلیت های فنی کاوه برای همه ثابت شده و قابل ارزش است و هیچکس کتمان نمی کند که در اروپا، بازیکنی به موفقیت نمی رسد اما باید دل 30 میلیون هوادار را در دست گرفت و در زمانی که باشگاه به او نیاز دارد، نباید به باشگاه پشت کرد و یک فصل دیرتر منتقل شدن به اروپا، دوایی از اهداف کاوه دوا نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gve9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرنوشت رضائیان برای ستاره جوان استقلال تکرار می‌شود؟
اختصاصی| غرور بی‌جای ستاره استقلال کار دستش داد؛