تاریخ انتشار: 1396/01/23 10:15
کد خبر: 217681

دلیل اصلی خشم برانکو از طارمی

مهدی طارمی در بازی پرسپولیس و الریان بدون اجازه سرمربی تیم پشت ضربه پنالتی ایستاد و خشم برانکو را برانگیخت.
دلیل اصلی خشم برانکو از طارمی
مهدی طارمی در حالی در بازی سرنوشت ساز تیمش با الریان قطر پشت ضربه پنالتی ایستاد که برانکو ایوانکوویچ در غیاب رامین رضاییان که پنالتی زن اول پرسپولیس بود، سروش رفیعی را مامور پنالتی های تیمش تعیین کرده بود. با توجه به این قضیه وقتی داور ژاپنی برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد، سروش رفیعی به سمت توپ رفت و آن را برداشته و پشت ضربه پنالتی ایستاد اما طارمی بدون توجه به فرامین سرمربی به سروش گفت؛ خودش می خواهد پشت ضربه بایستد.
طارمی حتی در بازی پرسپولیس و سپاهان هم قصد این کار را داشت اما وقتی رضاییان به او اجازه پنالتی زدن نداد، این بازیکن هم قهر کرده و در وسط زمین نشست! در آن موقع هم خبرنگاران به برانکو هشدار دادند که چرا باید طارمی موقع ای که پنالتی زن اول تیم پشت توپ میایستد قهر کند اما او خودش را به بیراهه زده و گفت اصلا صحنه مربوظ به قهر طارمی را ندیده است!
برانکو در نشست خبری بعد از بازی تیمش با الریان بر این نکته تاکید داشت که نمی دانم چه کسی به طارمی اجازه داد پشت توپ برود و این حرف به نوعی عذر بدتر از گناه برای سرمربی پرسپولیس است از این جهت که وقتی تیمی سرمربی دارد طبیعی است که او باید تعیین کند چه کسی پشت ضربه پنالتی بایستد و نقل قول اشاره شده از سوی برانکو بدین معناست که او حتی این اختیار را در تیمش ندارد که چه کسی باید پشت مهمترین ضربه پنالتی تیمش برود. براستی که تیم ملی هم صاحب ضربه پنالتی طارمی به خودش اجازه می دهد بدون کسب اجازه از کی روش پشت ضربه پنالتی بایستد؟!
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv5ld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توفیق اجباری برانکو