تاریخ انتشار: 1396/01/24 07:42
کد خبر: 217495

پرسپولیس به خاطر رامین رضاییان کار غیرقانونی می‌کند؟

پرسپولیس به خاطر رامین رضاییان کار غیرقانونی می‌کند؟

رامین رضائیان از پرسپولیس جدا شد و حالا می‌خواهد تیم جدیدش را انتخاب کند. اکثر لیگ‌ها هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارند و به همین دلیل رضائیان گزینه‌های محدودی برای انتخاب خواهد داشت. بعضی از لیگ‌های اروپایی به تازگی نیم فصل دوم خود را شروع کرده‌اند. بعضی لیگ‌ها هم برنامه‌ای متفاوت تر از لیگ‌های دیگر دارند و شکل مسابقات شان فرق می‌کند، مثل لیگ بلژیک.

این کشور برای حضور نمایندگانش در لیگ‌های اروپایی دو دوره بازی برگزار می‌کند و به همین خاطر تیم‌ها تازه استارت زده‌اند و بازی‌های نسبتا زیادی در پیش دارند. رامین رضائیان هم در تازه‌ترین مصاحبه خود ادعا کرده از باشگاه کلوب بروژ لیگ بلژیک پیشنهاد دارد. او در این باره می‌گوید: «چند پیشنهاد خوب از بلژیک به من رسیده که در حال بررسی آنها هستم. برای این‌که بهترین تصمیم را بگیرم با بزرگان فوتبال مشورت می‌کنم.» رضائیان همچنین توضیح می‌دهد: «محمدرضا مهدوی مربی من بوده و با توجه به این‌که چهار سال در کشور بلژیک بازی کرده ارتباطات خوبی با تیم‌های مطرح این کشور و دیگر کشورهای اروپایی دارد. مهدوی من را به تیم‌های مطرح بلژیکی معرفی کرده و آنها هم راغب بودند تا من را جذب کنند.»

رامین در حالی چنین ادعایی می‌کند که زمان نقل و انتقالات لیگ بلژیک به پایان رسیده است و این بازیکن تنها در شرایطی خاص می‌تواند به این کشور برود. اگر رضائیان پیش از اتمام زمان نقل و انتقالات لیگ بلژیک رضایتنامه‌اش را از پرسپولیس گرفته باشد می‌تواند به این کشور برود. منتهی مشکل اینجاست که رضائیان در این زمان قانونی نتوانسته رضایتنامه‌اش را بگیرد و به تازگی موفق به انجام این کار شده است. بدین ترتیب قانونا رضائیان نمی‌تواند به لیگ بلژیک برود، مگر این‌که باشگاه پرسپولیس بخواهد در این زمینه اقدامی انجام دهد که البته در عرف بین‌المللی، کار غیرقانونی به حساب می‌آید. راه‌حل این است که باشگاه پرسپولیس زمان صدور رضایتنامه رضائیان را به قبل از زمان اتمام نقل و انتقالات لیگ بلژیک تغییر دهد. این کار هم در باشگاه‌های ایرانی به سادگی انجام می‌شود! قبلا اتفاقاتی مشابه افتاده است. البته باشگاه‌های خارجی هم از این کارها می‌کنند و قبلا برای استقلال و پرسپولیس هم چنین اتفاقی در مسیر جذب بازیکنان خارجی، رخ داده است.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس در این زمینه چه اقدامی می‌کند. اگر رضائیان چنین درخواستی داشته باشد، قطعا باشگاه پرسپولیس این کار را به سادگی برای رضائیان انجام می‌دهد. نکته اینجاست که رامین مدتی است برای پرسپولیس بازی نکرده است. اگر او بازی می‌کرد، به هیچ عنوان نمی‌توانست به لیگ بلژیک برود. با این حال هنوز انتقال رامین به بلژیک قطعی نیست. در صورتی که این انتقال اتفاق بیفتد، او با رقم پائینی به بلژیک می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zawdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غرامت 500 میلیونی در رضایتنامه بازیکن پرسپولیس