تاریخ انتشار: 1396/01/24 08:40
کد خبر: 217489

بچه‌های سمج علیرضا منصوریان

بچه‌های سمج علیرضا منصوریان

آنچه در ماه‌های اخیر در استقلال دیده شده، تزریق روحیه شکست‌ناپذیری به بازیکنان این تیم بوده است. شاگردان علیرضا منصوریان امروز به درجه‌ای از خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند از هر میدانی دست پر ‌بیرون بیایند و در هر موقعیت خطرناکی، استقامت‌شان را حفظ کنند. هفته گذشته آنها در بازی با گسترش‌فولاد یک گل از حریف عقب افتادند، اما به بازی برگشتند و امتیاز گرفتند.
این بار هم استقلال اتفاق مشابهی را برابر لکوموتیو تجربه کرد و حتی در دقیقه90 شانس زدن گل برتری را هم داشت، اما ضربه کاشته دیدنی کاوه رضایی به تیر دروازه برخورد کرد. در مورد کاوه باید بیشتر نوشت؛ بازیکن تیزهوشی که با حداکثر تلاش در خدمت تیم است و با اجتناب از حرکات اضافی و نمایشی خیلی از گره‌ها را باز می‌کند. این بار هم ضربه دقیق او به کار آمد و استقلال را از برزخ بیرون کشید.
از سوی دیگر منصوریان در این بازی هم به تنبیه انضباطی امید نورافکن ادامه داد و پدیده تیمش را روی نیمکت نگه داشت. همین مساله بار دیگر به پاشنه آشیل استقلال در میانه میدان تبدیل شد و فرشید باقری نتوانست توقعات را برآورده کند، اما خب حتما این اتفاق ارزش جلوگیری از بیراهه رفتن یک استعداد را داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzjla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبود نورافکن و از دست دادن فضای میانه میدان
تاثیر غیبت نورافکن در ترکیب استقلال