تاریخ انتشار: 1396/01/24 10:19
کد خبر: 217477

تعبیر جالب برانکو از ماجرای خودش و رامین رضاییان

تعبیر جالب برانکو از ماجرای خودش و رامین رضاییان

سرمربی تیم پرسپولیس در نمایشگاه "دچار" حاضر شد و با هنرمندان مطرح به تماشای تابلوهای این نمایشگاه نشست. این نمایشگاه درباره قضاوت بود و فرصت مناسبی دست داد تا با برانکو درباره تصمیم‌های جنجالی اخیرش صحبت شود. سرمربی پرسپولیس درباره قضاوت در جایگاه مربی‌گری گفت: در شغل من قضاوت بسیار مهم است. من بازیکنان زیادی دارم که باید از لحاظ سطح سواد و شخصیت همه آن‌ها را در قالب یک تیم قرار دهم. به همین دلیل می بایستی در زمان گزینش بازیکنان بیشترین دقت را داشته باشم تا آن‌ها از لحاظ شخصیتی و مسایل دیگر بتوانند در کنار هم قرار بگیرند.

پروفسور که رامین رضاییان را چندی پیش از پرسپولیس کنار گذاشت درباره این تصمیم و قضاوتی که درباره بازیکنش داشته گفت: قضاوت باید به درستی انجام شود، هرچند که کار سختی است اما در بعضی مواقع نمی‌توان آن را تغییر داد و تصمیم دیگری گرفت. در مورد این ماجرای خاصی که صحبت می‌کنید، باید چنین بگویم: گرگ پوست می‌اندازد، موهایش می‌ریزد ولی عادت‌هایش عوض نمی‌شود! وقتی من در مورد کسی فکر و تصمیمی دارم به سختی آن را عوض می‌کنم.

برانکو در این بین هم به خودش اشاره داشته و هم به رامین رضاییان. سرمربی پرسپولیس با این گفته‌ها نشان داد کاملا اصولگرا است و از اصول خود دست برنمی‌دارد؛ از طرف دیگر رضاییان هم بازیکنی نبوده که بتواند عادت‌های نامناسبی که برانکو را آزار می‌داده کنار بگذارد و باب طبع سرمربی تیمش شود. به همین دلیل، و از آنجایی که برانکو از عدم تغییر عقاید خودش مطمئن؛ و نسبت به تغییر رفتارهای رامین ناامید بوده تصمیم به اخراج رضاییان گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azkgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بند عجیب در رضایت‌ نامه رامین رضاییان؛ جریمه سنگین در صورت مصاحبه علیه پرسپولیس