تاریخ انتشار: 1396/01/24 10:19
کد خبر: 217476

هافبک طراح پرسپولیس پنالتی زن جدید برانکو

حالا پرسش اینجاست، پس از پیاده‌روی مهدی طارمی روی اعصاب پرسپولیسی‌ها چه کسی پنالتی‌زن اول این تیم در دیدارهای آینده خواهد بود؟
هافبک طراح پرسپولیس پنالتی زن جدید برانکو

حسین ماهینی یکی از گزینه‌هاست که آخرین بار در دقیقه 57 بازی با استقلال خوزستان در مهرماه سال گذشته ضربه‌اش به ناشیانه‌ترین شکل ممکن به بیرون رفت! کمال کامیابی‌نیا هم پس از هدر دادن پنالتی در بازی با ذوب‌آهن فصل گذشته در اصفهان و ناکامی برابر رشید مظاهری تمایلی برای ایستادن پشت ضربه پنالتی ندارد. سیدجلال حسینی هم که کاپیتان پرسپولیس به شمار می‌رود مثل کمال علاقه‌ای به زدن ضربه پنالتی ندارد ضمن آنکه در بازی با الهلال هم محروم است و عملاً نمی‌تواند پشت ضربه پنالتی احتمالی بایستد. بنابراین فقط یک گزینه می‌ماند؛ محسن مسلمان!

هافبک چپ‌پای پرسپولیس که در بازی حذفی مقابل قشقایی شیراز به زیباترین شکل ممکن ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد هرچند سرخپوشان از این رقابت‌ها حذف شدند. محسن مسلمان در حال حاضر بهترین گزینه برای برعهده گرفتن مأموریتی است که پس از جدایی رامین رضاییان در پرسپولیس غیرممکن شده است. برانکو هم گفته که به زودی در تمرینات پنالتی‌زن اول تیمش را معرفی می‌کند اما به نظر می‌رسد محسن مسلمان بهترین گزینه برای جانشینی رفیق صمیمی‌اش باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395arx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تیمی با یازده بازیکن و یک مربی؛ خالی از مهره و تفکر کارگشا / چوک و باقری دقیقا چه کار می‌کنند؟

تصمیم عجیب برانکو در دیدار مقابل نفت
احتمال استفاده از طارمی در دفاع میانی