تاریخ انتشار: 1396/01/24 13:07
کد خبر: 217436

آخرین فرصت ماشین‌سازان برای بقا

تیم ماشین‌سازی برابر پرسپولیس محکوم به پیروزی است تا همچنان شانس خود را برای بقا در این رقابت‌ها حفظ کند.

 در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین سازی تبریز میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

ماشین سازی تبریز که در آخرین بازی سال گذشته برابر نفت آبادان به برتری دست یافته بود، امیدوار بود همین روند را در بازی‌های سال جدید نیز ادامه داده و از خطر سقوط رهایی یابد.

اما شکست برابر پیکان در تهران و پدیده در تبریز کار سبزپوشان را بسیار سخت‌تر از گذشته کرده و حالا سبزپوشان تنها فرصت‌شان پیروزی در تمامی بازی‌های باقیمانده و توقف تیم‌های صبا و سیاه جامگان برابر حریفانشان می‌باشد.

آخرین فرصت ماشین‌سازان شاید سخت‌ترین بازی این تیم نیز به شمار رود. پرسپولیس تهران برای قهرمانی در لیگ برتر فقط یک پیروزی می‌خواهد و به دنبال کسب سه امتیاز بازی است تا در تبریز جشن قهرمانی برگزار کند.

ماشین‌سازی تبریز در بازی رفت در حالی مغلوب تیم پرسپولیس شد که در اواخر بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد تا حریف با خوش شانسی تمام برابر ماشین‌سازی به تمام امتیازات بازی دست یابد.

ماشین‌سازی در بازی برگشت محکوم به پیروزی است تا 19 امتیازی شود و شانسش برای ماندن در لیگ را در سه بازی باقیمانده امتحان کند.

پرسپولیس تهران نیز با 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کسب 3 امتیاز این بازی به معنای قهرمانی این تیم در لیگ برتر دوره شانزدهم است.

بازی تیم های ماشین‌سازی تبریز با پرسپولیس تهران ساعت 17 روز شنبه 26 فروردین در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxa9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان مصدوم، بازی با پرسپولیس را از دست داد