تاریخ انتشار: 1396/01/24 13:12
کد خبر: 217434

راز بازگشت رویایی محسن مسلمان به پرسپولیس

ستاره‌ی این روزهای پرسپولیس کسی نیست جز محسن مسلمان، بازیکنی که در ابتدای فصل گذشته با انتقادات و حواشی فراوان قراردادش را با سرخپوشان امضا کرده بود.
راز بازگشت رویایی محسن مسلمان به پرسپولیس

 محسن مسلمان در هفته‌های اخیر ستاره‌ی بی‌چون و چرای ترکیب پرسپولیس بوده، به گونه‌ای که عملکرد موفق این تیم تاثیری از شرایط او در بازی‌ها داشته است. بازیکنی که در فصل گذشته با توجه به ناآمادگی‌اش با انتقاد فراوانی از سوی برخی رسانه‌ها و حتی هواداران قراردادش را با این تیم امضا کرد و اکنون توانسته جایگاهی کسب کند که او را لایق حضور در تیم ملی نیز بدانند. اما راز بازگشت رویایی ستاره شماره 77 پرسپولیس چیست.


برانکو ایوانکوویچ در این خصوص به گل پاسخ داده است: مسلمان فصل گذشته به پرسپولیس آمد و دیر به ما ملحق شد. در هشت هفته نخست فصل در رقابت با سایر بازیکنان در ترکیب اصلی قرار نگرفت. آن زمان شایعه کردند که من او را نمی‌خواستم یا اینکه از مسلمان خوشم نمی‌آمده. در دنیا بازیکنی وجود ندارد که مربی او را نخواهد یا از او بدش بیاید. بلکه مربی تلاش می‌کند بهترین بازیکنان را که با تفکرات او آشنا هستند به میدان بفرستد. همه بازیکنان باید تلاش کنند و خودشان را در خدمت تیم بگذارند. مسلمان هم همین کار را کرد و بعد از یک مدت با تیم تطبیق پیدا کرد و دیدید که بعد از هشت هفته به تیم اضافه شد.


در حالی که نقش برانکو ایوانکوویچ در بازگرداندن این ستاره به فوتبال ایران همواره در رسانه‌ها مطرح بوده، سرمربی کروات در این خصوص گفته: مسلمان برند من نیست بلکه برند خودش است. هر کاری که می‌کند نتیجه‌اش را خودش می‌بیند. من و دستیارانم اینجا هستیم تا به بازیکنان کمک کنیم. مسلمان یک خصوصیت خوبی دارد که می‌خواهد مدام پیشرفت کند.
برانکو امیدوار است ستاره جوان و مهندس تیمش فرصت حضور در تیم ملی را نیز به دست آورد: من هم چنین انتظاری دارم. از کی‌روش این انتظار می‌رود که در مورد مسلمان جدی‌تر فکر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jv87k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به مساله مسلمان و طارمی پرداخته نشود