تاریخ انتشار: 1396/01/25 09:28
کد خبر: 217274

اصلا نمی‌دانم سمت اجرایی ترکاشوند در پرسپولیس چیست/ مگر می‌شود بازیکن مشمول به سربازی نرود؟!

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اصلا نمی‌دانم سمت اجرایی ترکاشوند در باشگاه پرسپولیس چیست که در مورد عالیشاه و نورالهی حرف زده است.
اصلا نمی‌دانم سمت اجرایی ترکاشوند در پرسپولیس چیست/ مگر می‌شود بازیکن مشمول به سربازی نرود؟!

حمید درخشان در واکنش به صحبت‌های محمد علی ترکاشوند در خصوص خیانت امید عالیشاه و احمد نوراللهی به پرسپولیس اظهار داشت: من اصلا نمی‌دانم سمت اجرایی این آقا در باشگاه پرسپولیس چیست که در مورد این 2 بازیکن اظهار نظر کرده است. اصلا او چرا در این‌باره صحبت کرده است؟

وی ادامه داد: اگر این آقا هنگام جدایی نورالهی و عالیشاه در باشگاه بوده قطعاً باید بداند که این دو بازیکن سرباز بوده‌اند. مگر می‌شود بازیکن مشمول به سربازی نرود؟ به نظرم این حرف‌ها زیاد جالب نیست.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه جدایی این 2 بازیکن اجباری بوده، تأکید کرد: وقتی یک بازیکن مشمول می‌شود باید به خدمت مقدس سربازی برود. اگر اینطور باشد که هر کسی از باشگاهش برای حضور در تیم‌های نظامی جدا شد، خائن است.

درخشان ادامه داد: من مربی این 2 بازیکن بوده‌ام و می‌دانم که آنها با قلب‌شان برای پرسپولیس بازی کردند. وقتی بازیکن مشمول می‌شود که نمی‌تواند از قوانین فوتبال کشورمان پیروی نکند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به شناختی که از این 2 بازیکن دارم، به جرأت می‌گویم که این وصله‌ها به آنها نمی‌چسبد و فقط برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم محبوب‌شان جدا شده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m8zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضع گیری درخشان در ماجرای نیمکت نشینی رضاییان