تاریخ انتشار: 1396/01/25 11:44
کد خبر: 217229

شعبه دو استقلال رتبه دوم را از شعبه یک می‌گیرد؟

استقلال در حالی باید فردا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف صبا برود که تعداد زیادی از بازیکنان سابق آبی ها هم اکنون دراین تیم بازی می کنند.
شعبه دو استقلال رتبه دوم را از شعبه یک می‌گیرد؟

 حنیف بازیکنی است که بعد از حدود 7 سال حضور دراستقلال در ابتدای فصل در لیست سیاه علیرضا منصوریان قرار گرفت و مجبور شد این تیم را ترک کند. او بعد از جدایی از استقلال نیم فصل به خونه به خونه رفت و در نیم فصل دوم با صبا قرارداد امضا کرد و حال باید برای اولین بار از بعد از جدایی از استقلال برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.


اما بازیکن بعدی میثم مجیدی است، بازیکنی که درنیم فصل اول در استقلال حضور داشت و اصلا به بازی گرفته نمی شد و ترجیح داد در نیم فصل دوم با صبا قرارداد امضا کند. او حالا فردا می خواهد ثابت کند دلیل جدایی او از جمع آبی پوشان به هیچ عنوان فنی نبوده است. 


به جز این 2 بازیکن محسن فروزان،علیرضا رمضانی و رضا عنایتی هم سابقه بازی در استقلال را دارند و در بازی فردا از انگیزه زیادی برای شکست حریف برخوردار هستند.


استقلال برای حفظ رتبه دوم جدول رده بندی و قطعی شدن حضورش در لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز بازی برابر صبا دارد اما طبیعی است که این تیم هم برای بقا در لیگ برتر برای 3 امتیاز وارد زمین بازی می شود و در این راه روی بازیکنان سابق استقلال حساب ویژه ای باز کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azkdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار نفری که منصوریان را نجات دادند