تاریخ انتشار: 1396/01/25 12:40
کد خبر: 217219

طهماسبی:منشا با توره قابل مقایسه نیست

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به قوانینی که باشگاه در افزایش میزان پرداختی ها دارد با شرایط پیش آمده دیگر نمی توانی منشا را برای فصل آینده حفظ کنیم.
طهماسبی:منشا با توره قابل مقایسه نیست

محمدرضا طهماسبی  درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما از هر نظر آماده رویارویی با ذوب آهن هست و با کسب یک برد همچنان امیدوار به کسب سهمیه تا پایان لیگ خواهیم ماند.

وی درباره اینکه آیا منشا بالاخره در پیکان می ماند یا به پرسپولیس می رود، تصریح کرد: با مدیربرنامه های منشا که صحبت کردیم مداکره این بازیکن با پرسپولیسی ها تکذیب می کند و این درحالی است که خود پرسپولیسی ها به این موضوع اذعان داشته اند. این موضوع نشان می دهد که برخی از مدیربرنامه ها هم دیگر چندان قابل اعتماد نیستند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: انتظار ما از پرسپولیسی ها این بود که قواعد حرفه ای فوتبال را رعایت کرده و با بازیکنی که با ما قرارداد دارد وارد مذاکره نشود. چرا باید رقم قرارداد بازیکن خارجی که ما بر روی آن کار کرده و با 100 هزاردلار به خدمت گرفتیم در سال اقتصاد مقاومتی چند برابر به او پیشنهاد شود. منشا در پیکان نام خود را بر سر زبان ها انداخت و این حاصل یک کار تیمی است و جلالی هم روی او کار کرده است. 

وی ادامه داد: با توجه به قوانینی که باشگاه ما در افزایش میزان پرداختی های بازیکنان و کادرفنی دارند با این شرایط نمی توانیم دیگر این بازیکن را برای فصل آینده حفظ کنیم و مطمئن باشید اگر منشا برود بازهم همچون گذشته باشگاه پیکان بازیکنان خارجی دیگری را با قیمت پایین تر به خدمت گرفته و بر روی آنها کار می کند. همانطور که در گذشته ابراهیم توره را که یک بازیکن ناشناس بود به خدمت گرفت و این بازیکن هم در یک نیم فصل 12 یا 13 گل برای تیم زد و پس از آن هم همه تیم ها برای این بازیکن سر و دست می شکستند در حالیکه از این نظر منشا با توره قابل مقایسه نیست.

طهماسبی تاکید کرد: البته این بازیکنان وقتی به تیم های دیگر می روند چون شناخته شده می شوند کارشان سخت تر می شود به طوریکه طوره فصل بعد در یک فصل 8 یا 9 گل برای پرسپولیس زد و منشا هم اگر برود شرایط مشابهی خواهد داشت ضمن اینکه دیگر مانند پیکان همه بازیکنان به نوعی برای موفقیت و گل زنی در خدمت آنها نیستند.

وی درباره مسائلی که درباره حضور قلعه نویی در کادرفنی پیکان برای فصل آینده مطرح می شود، تصریح کرد: همیشه پایان فصل از این مسائل مطرح می شود. قلعه نویی مربی بزرگی است اما من در باشگاه در این مورد چیزی از مسئولان باشگاه نشنیده ام و این موضوع را فقط از طریق رسانه ها شنیده ام.

سرپرست باشگاه پیکان تصریح کرد: البته تا آنجا که خبر دارم مسئولان باشگاه با جلالی برای فصل آینده صحبت هایی انجام داده اند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6oqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین بمب نقل و انتقالات تابستان استقلال شناسایی شد

در پرسپولیس همه می‌مانند اما وضعیت ۳ نفر مشخص نیست
ترکیب احتمالی فصل آینده سرخ‌پوشان