تاریخ انتشار: 1396/01/25 20:48
اختصاصی/
کد خبر: 217133

اولتیماتوم برانکو به دشمنان/توصیه به باشگاه برای نقل و انتقالات

سرمربی پرسپولیس درخصوص نقل و انتقالات توصیه هایی کرد
اولتیماتوم برانکو به دشمنان/توصیه به باشگاه برای نقل و انتقالات

برانکو ایوانکویچ در خصوص فصل نقل و انتقالات و مشکلاتی که حاشیه سازان برای پرسپولیس می سازند در نشستی با مسئولین باشگاه توضیحات و توصیه هایی ارائه داد‌

 

برانکو ایوانکوویچ تنها در یک پلان بازیکنهای مدنظرش را به باشگاه داد تا در شروع فصل نقل و انتقالات با این بازیکنان مذاکراتی انجام شود پیش بینی می شود از این لیست ۵ نفره بالای ۸۰ درصد آن جذب شود.

 

گفته می شود هافبک استقلالی که امروز در صحبت های خود مطرح کرد در لیست وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس برای رعایت اصول حرفه ای هیچ مذاکره مستقیم با هیچ بازیکنی نداده است اما طبق قوانین فیفا می شود با مدیربرنامه های بازیکن مدنظر در طول فصل مذاکره کرد.

حال سوال اینجاست لیست بلند بالایی که هر روز برخی رسانه ها مطرح می کنند تا کجا صحت دارد مگر به طور مثال تیم پرسپولیس چند مهاجم می خواهد که تا به حال چندین گزینه مطرح شده است؟

 

برانکو تنها به اندازه نیاز تیم لیست داده و تجربه نشان داده است که سرمربی کروات پرسپولیس از گذشته تا به حال از بازیکنان محدود و با نظر خود استفاده می کند و هیچ بازیکن تحمیلی نمی پذیرد.

 

در پست مهاجم تا کنون فقط گادوین منشا جزء گزین های پرسپولیس است و بقیه گزینه ها گمانه زنی است البته اگر باشگاه پرسپولیس با مهاجم نیجریه ای به توافق نرسد سراغ گزینه های دیگر میرود.

 

قرار باشگاه و برانکو این بوده برخلاف فصل قبل هیچ بازیکنی تا زمانی که بازیکنی قراردادش قطعی نشده رسانه ای نشود.این میتواند نوعی اولتیماتوم به مسئولین و حاشیه سازان باشد

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvby9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرباز شدن امید و احمد خیانت بود یا سربار شدن اوکراینی‌ها؟